افتتاح فروشگاه زنجیره ای باران در اوز

به گزارش پسین اوز، عصر روز دوشنبه دوم بهمن ۹۶ فروشگاه زنجیره ای باران در بلوار کمربندی ورودی مسکن مهر بعثت اوز با حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و گروهی از مردم و اصحاب رسانه افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم شد.

در آئین افتتاح مهران عسکری نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوز گفت: توجه به اقتصاد، توجه به رشد و توسعه است. وی از مردم درخواست کرد که در شهر خود سرمایه گذاری و با توجه به وجود فروشگاههای فراوان در شهر خود اقدام به خرید مایحتاج روزانه کنند.

محمدحسین آتش فراز و رهدار نوروزی نیز در مورد رونق اقتصادی و بازار صحبت کردند. نوروزی اهل کاریان کهن گفت: من از سوی موسسین فروشگاه قول می دهم که این فروشگاه از نظر قیمت و عرضه اجناس نوآوری کنند و مراعات شهروندان در پرداخت نیز رعایت شود.

گفتنی است که فروشگاه زنجیره ای باران توسط بهزاد محمودی اهل روستای احمد محمودی و نادر شریفی اهل روستای هرم سرمایه گذاری شده قبلا این فروشگاه در روستای بلغان با نام وحدت و در کوره با نام باران و اینک در محل فروشگاه آفتاب و مهتاب سابق نیز با نام باران با عرضه مواد غذایی، بهداشتی  و میوه و تره بار افتتاح شده است دارای امتیازات ویژه خرید می باشد. مدیریت فروشگاه به عهده عارف میری اهل روستای دشتی است. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد