افتتاح نمازخانه مجتمع آفرینش

طی آئین ویژه ای و به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت، نمازخانه مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش مورد بهره برداری قرار گرفت. در این آئین که بخشدار، روسای آموزش و پرورش، شورا، دانشگاه آزاد اسلامی، مجتمع علوم دینی امام شافعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش، دانش آموزان و اولیاء آنان حضور داشتند. شکوفه عالی زاده دانش آموز کلاس هفتم این مجتمع به عنوان مجری به حضار خیرمقدم گفت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه اوز به عنوان اولین سخنران گفت: من از ابتکار مجتمع آفرینش بسیار سپاسگزارم که در کنار آموزش به بعد پرورش هم اهمیت داده است. برگزاری چنین جلسه باشکوهی نشانگر این موضوع است. محمدرضا رضائی افزود: در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش به موضوع پرورش تاکید فراوان شده است. وی اضافه کرد که نمازخانه محل سکینه و آرامش روح است. و امید است برای نماز هم برنامه داشته باشید.

محبوبه مساح کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش در مورد سفیران سلامت توضیح داد و گفت: ۱۵ درصد کل دانش آموزان منطقه که حدود یکهزار نفر می شوند به عنوان سفیران سلامت هستند. این عده توسط رابطین بهداشت انتخاب شده و دانش آموزان مسئولیت پذیر می شوند. وی از دانش آموزان طرح سفیران سلامت دعوت کرد تا به جایگاه بیایند. آنان توسط فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی، فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر شهلا نوروزی متخصص زنان و زایمان، دکتر هاجر دانشی رئیس مرکز بهداشتی شماره یک و محبوبه مساح کارشناس آموزش و پرورش ملبس به کاور سلامت و گردن آویز شدند.

 دکتر شهلا نوروزی در سخنانی کوتا گفت: من شاگرد سابق مدیر فعلی مجتمع آفرینش بودم و تحصیلات خویش را مدیوین ایشان می دانم و وقتی که مجتمع آفرینش توسط وی تاسیس شد احساس شادی و رضایت کردم که پروین دادستان باز هم در زمینه آموزش و پرورس قدم مثبت برداشته است.

 شیخ صالح انصاری طی سخنانی کوتاه گفت: ما مهمان بچه ها هستیم، سلامت بسیار مهم است. باید آن را بیشتر بشناسیم. سلامت ۴ بعد دارد: ۱-سلامت جسم ۲-سلامت فکر ۳-سلامت روان ۴-سلامت روابط اجتماعی، شیخ انصاری اظهار داشت: غفلت از هر کدام از این ابعاد موجب آسیب پذیری می شود. وی مضرات ماهواره را یادآور شد و گفت: باید نه تنها به فکر سلامت خود بلکه مراقب سلامت دیگران هم باید باشیم. شیخ انصاری از افتتاح نمازخانه و زحمات مجتمع آفرینش سپاسگزاری کرد.

در این آئین دانش آموزان کلاس اول (الف)۱۱ نفر و کلاس اول (ب) ۱۲ نفر به اجرای سرود پرداختند. و نمازخانه توسط شیخ عبداله منصوری افتتاح شد. گفتنی است که هزینه فرش نمازخانه توسط مهندس مسعود کراماتی تامین و پرداخت شده است.

 


1 دیدگاه

  1. چرا عکس تکرارى گذاشتید ؟ ولى اهمیت دادن به نماز کار خوبى است از خانم دادستان زحمتکش ممنون هستیم واقعا مبتکر است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد