افتخار آفرینی دانش آموزان اوزی در سی هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در استان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز سی هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با موضوعات  ادبی پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، فیلم کوتاه ، هنرهای دستی و تجسمی برگزار شد.

محمدتقی فراشبندی کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در این خصوص بیان داشتند: مسابقات فرهنگی هنری به عنوان یکی از فعالیتهای تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملی اسلامی از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم برگزار می گردد.

در این دوره  ۴۸ اثر از منطقه اوز به مرحله استان راه یافت و از این تعداد ۲۲ اثر حائز رتبه های اول تا سوم استان شدند.

 احسان احمدی در رشته پوستر، محمدامین روستا در رشته داستان کوتاه، عرفان خانلویی در رشته فیلم کوتاه  و ساحل تیموری در رشته عکاسی، میثاء نورانی در رشته تذهیب، ناهید دبیری در رشته تذهیب، ساره رسولی در رشته تصویرسازی، میترا اناخی در رشته طراحی آرم، بیتا علیپور در رشته کار با مس مقام سوم و فاطمه رضایی در رشته خوشنویسی نستعلیق و زهرا شرفی در رشته فیلم مستند داستانی مقام دوم، آرش افسری در رشته آبرنگ، ابراهیم سلیمانی در رشته فیلم داستانی و محمدحسن شکری جاجیم بافی، فریبا زمانزاده عنبران در رشته گلیم چاکدار مقام اول استان را کسب نمودند.

آثار  ایوب عبدی در رشته نقاشی، پویان زارع در رشته وبلاگ، عبدالقادر ابراهیمی در رشته فیلم کوتاه (پویانمایی) و عبدالرحمن حبیبی در رشته فیلم داستانی و ساحل جهاندیده در رشته طراحی به مرحله کشوری راه یافتند.

اداره آموزش وپرورش اوز این موفقیت را به جامعه فرهنگیان و مردم فرهنگ دوست اوز تبریک گفته وبرای این عزیزان آرزوی توفیق در گام های بعدی دارد.

منبع: روابط عمومی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد