افزایش محدوده روستای توحید و بررسی طرح آبخیزداری کهنه

به گزارش پسین اوز، و به نقل از سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز، نشستی با حضور مهندس امینی کارشناس بنیاد، دهیاری و شورای اسلامی روستا، امام جمعه و گروهی از اهالی و معتمدان در محل دهیاری روستای توحید بخش مرکزی شهرستان اوز تشکیل شد.

در این نشست ابتدا، اعضای شورا، دهیار و معتمدان در مورد توسعه روستا و ارائه زمین به جوانان برای تامین مسکن به تفصیل صحبت کردند و بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن اوز نیز طرح و برنامه های بنیاد مسکن را در کشور بویژه در شهرستان اوز را تشریح کرده و اظهار داشت: نسبت به افزایش محدوده ضلع های غربی و شرقی روستای توحید با همکاری دهیاری انجام و پس از طرح تفکیکی نسبت به واگذاری زمین به متقاضیان بویژه جوانان روستا واجدالشرایط اقدام گردد.

در پایان دوستی روشن اظهار داشت: از اعتبارات داخلی بنیاد از سال های پیش طرح های بهسازی را با هماهنگی دهیاری و شورا برنامه ریزی خواهد شد. در ادامه این نشست سرپرست و کارشناس فنی بنیاد در روستای کهنه حضور یافته و در نشست با اعضای شورا و دهیار و بررسی مشکلات این روستا مقرر شد، ساخت و ساز محدود شده و طرح مطالعاتی توسط مشاور ذیصلاح در حوزه آبخیزداری انجام شود و طرح های هادی روستای بازنگری گردد.

در این نشست بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن توضیحاتی در خوزه آبخیزداری و مسائل فنی ارائه داد و اظهار داشت: در صورتی که مشاور طرح جامع و کاملی ارائه شود می توان در مراجع استانی موضوع را پیگیری و امکان افزایش محدوده و بازنگری در طرح هادی وجود دارد در غیر این صورت در این مورد امکان بررسی نمی باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد