افزودن ۴ دستگاه آمبولانس به اورژانس های فیشور، کوره و کورده

با پیگیری های دانشکده علوم پزشکی لارستان محقق شد

افزودن ۴ دستگاه آمبولانس به اورژانس لارستان

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، پس از پیگیری‌های انجام شده توسط این دانشکده، در مرحله اول ۴ دستگاه آمبولانس به اورژانس لارستان تعلق گرفت.

دکتر کریمی، رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به این موضوع اظهار داشت: ۳ دستگاه از این آمبولانس‌ها که همگی از نوع بنز اسپرینتر هستند به اورژانس تحویل داده شده و یک دستگاه دیگر نیز به زودی تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با دکتر کولیوند افزود: در مرحله بعد نیز قول سه الی چهار دستگاه دیگر را به لارستان داده‌اند که پیگیر این مساله نیز هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ارزش هر آمبولانس ۱۰ میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: این آمبولانس‌ها جدیدتر بوده و قابلیت حمل دو بیمار را دارد.

افزود: سه دستگاهی که تحویل گرفته‌ایم به کورده شهرستان خنج و کوره و فیشور بخش اوز تخصیص داده شده است.


2 دیدگاه

  1. معلم. بومی بخش اوز

    باسلام. خدمت خانواده محترم. عسکری. ساختمان. اورژانس. ۱۱۵. اوز که. قرار بود. توسط. بانی خیر. امین عسکری. ساخته. شود. در چه مرحله ای. است. لطفا. اطلاع. رسانی. نمایید

  2. کارمند. بیمارستان

    هییت امنای. بیمارستان. وشورای شهر. اوز برای. استقرار شبکه بهداشت. ودرمان. در بخش. اوز. چه. کار. کردند. دیگر از فعالیت انها. خبری. نیست در ۶. بخش. کوچک فارس. شبکه بهداشت. ودرمان مستقل. دایر. می باشد. اوز. مستحق. داستن. این. اداره. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد