اقدامات بنیاد مسکن در بخش بیدشهر اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز و در راستای ارتقاء سیاسی اوز و استقرار ادارات به منظور تسهیل در انجام امور و خدمات رسانی مناسب به اهالی شریف و بزرگوار شهرستان و اجرای طرح های عمرانی توسعه ایی و همچنین بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده توسط مهندس‌ علی پور فرماندار شهرستان، دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن شهرستان و ضرورت اطلاع رسانی اقدامات خدمتگزاران به مردم عزیز، ذیلا بخشی از اقدامات و خدمات ارائه شده در حوزه بنیاد مسکن در بخش بیدشهر به تفکیک روستا اعلام می گردد:

❄️ روستای هود :
-اجرای تک لبه بتونی پرسی به میزان حدود ۹۰۰ متر
– اجرای زیرسازی لایه زیر اساس از اعتبارات ملی بالغ بر ۴ میلیارد ریال
– اعتبار بند الف بنیاد مسکن و اجرای آماده‌سازی فاز صفر شهرک هود
– خاکبرداری و خاکریزی به میزان تقریبی ۹ هکتار از اعتبارات بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال
– اجرای قیر مصرف مستقیم پروژه آسفالت روستای هود به میزان ۶۳۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال با مشارکت شورا دهیاری و خیرین بزرگوار آقایان سید عبدالله و سید هاشم حسینی

❄️روستای هیرم:
– اجرای آسفالت قیر مصرف مستقیم به صورت مشارکت مردمی دهیاری و بنیاد بالغ بر دو هزار متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال.

❄️ روستای بیدشهر :
– تهیه نقشه پایه طرح هادی روستا با پیش‌بینی افق ۱۰ ساله و انتخاب مشاور شهرساز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال
– اجرای پروژه تجاری سازی از اعتبارات داخلی بنیاد در دو فاز شرقی و غربی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال.

❄️ روستای کوره:
– تعریف و اجرای پروژه تجاری با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی بنیاد مسکن جهت تامین کاربری‌های تجاری اشتغالزایی به منظور جلوگیری از مهاجرت اهالی.

❄️ روستای قلات:
– تهیه نقشه پایه جهت بازنگری طرح هادی با پیش‌بینی افق ۱۰ ساله و انتخاب مشاور شهرساز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال که تهیه طرح بازنگری در مرحله تصویب شهرستانی انجام و جهت تصویب نهایی به استان ارسال گردیده.

❄️ روستای گلار:
– تهیه نقشه پایه جهت بازنگری طرح هادی با پیش‌بینی افق ۱۰ ساله و انتخاب مشاور شهرسازی با اعتبار بالغ و یک میلیارد ریال
– تهیه لوله جهت اجرای آبرسانی فاز ۴ با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی بنیاد که اجرای لوله گذاری به صورت مشارکت دهیاری شورا و خیرین صورت می‌گیرد.

❄️ روستای اسلام‌آباد:
تهیه نقشه پایه جهت بازیگری با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال و انتخاب مشاور که روزهای آتی قرارداد مشاور شهرسازی نیز منعقد می گردد
– اجرای پروژه تجاری از منابع داخلی بنیاد با اعتبار اولیه ۳۸ میلیارد ریال که بر اساس پیشرفت کار اعتبارات بعدی نیز اختصاص می یابد
– آسفالت معابر به میزان ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد