المپیاد ورزشی در مجتمع آفرینش

به گزارش پسین اوز، دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش بامداد روز یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با حضور گروهی از مسئولان و اعضای انجمن اولیاء و مربیان، چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون آموزشگاهی را به زیبائی انجام دادند.

در این آئین محمد شاحسنی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اوز طی سخنانی اظهار داشت: با وجود گذشت هفته تربیت بدنی و ورزش ما شاهد ادامه برنامه های ورزشی در مدارس هستیم، و این نشان از علاقمندی و حضور ورزش در بین بچه هاست. شاحسنی ضمن قدردانی از کارشناس تربیت بدنی گفت: ورزش می تواند امنیت اجتماعی، روحی و روانی را به جامعه هدیه کند. بنابراین نباید از ورزش غافل بود.

 معاون اداره آموزش و پرورش با اعلام این که این المپیاد با اهمیت و زیبائی خاصی در منطقه اوز برگزار می شود گفت: اوز تنها منطقه ای است که المپیاد ورزشی در آن طبق مقررات، شاداب و اصولی به بهترین صورت ممکن برگزار می شود. این امتیاز ناشی از همکاری مردم و دانش آموزان است.

در مجتمع آفرینش اسب سواری که مورد علاقه مردم است به نمایش درآمده است و این حرکت یعنی ورزش مردم در مدارس وجود دارد. پس از آن دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی به اجرای نمایشی پرداختند و حضور اسب و سوارکار کودک به مجلس زیبائی خاص داده بود. در ابتدای این آئین حرکت حاملان قرآن، برافراشته شدن پرچم و سرود جمهوری اسلامی زینت بخش مجلس بود. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد