امام جمعه لارستان گام به گام همراه با مردم و مسئولان برای مبارزه با کرونا

به گزارش پسین اوز، و به نقل از دفتر امام جمعه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین  موسوی خرم، در ابتدای سخنان خود با تقدیر از اقدام جهادی تمام اقشار مردم در مبارزه با ویروس کرونا  اظهار داشت:  از نیروهای خط مقدم و مدافعان سلامت، جهادگران عرصه پزشکی، پرستاران، پزشکان، کادر بیمارستانی و درمانی شهرستان،  تقدیر و تشکر صمیمانه دارم.

 ایشان با قدر دانی از اقدامات  خیرین نیکوکار لارستانی در  مقابله با ویروس کرونا افزود: خیرین لارستانی بار دیگر افتخار آفریدند و برگ زرین دیگری را برای لارستان رقم زدند.

رئیس  مجمع خیرین سلامت لارستان میزان مشارکت خیرین  در امر مبارزه با کرونا در  شهرستان را بیش از یک میلیارد تومان اعلام و  افزود: اگر امروز در شهرستان لارستان در مبارزه با  کرونا مشکل  زیرساختی نداریم، به واسطه  دوراندیشی و افق بلند نگاه خیرین در ایجاد زیر ساخت های بیمارستانی و تجهیزاتی در بیمارستان ها  بوده است.

امام جمعه لارستان در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت های نهاد امامت جمعه گفت: در اولین روز فروردین به دلیل شرایط کنونی و عدم برگزاری نماز جمعه با حضور در بیمارستان از تلاش های کادر پزشکی و  بخش کرونا  تشکر و تقدیر بعمل آمد و پس از این نیز چندین بار با حضور مسولین با حضور در بیمارستان قدر دانی صورت پذیرفت. ایشان در ادامه  از تلاش‌های ستاد مبارزه با کرونا، نیروی انتظامی، پلیس راهور   اصناف و بازاریان  صاحبان مراکز تجاری، هلال احمر، نیروهای جهادی و بسیجی که در این راستا همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت اجرای رزمایش تحت عنوان رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در سراسر کشور،  افزود؛ در لارستان نیز با همکاری شایسته فرماندار و سایر ادارات موثر در این موضوع، سپاه پاسداران در تاریخ ۲۳ فروردین ماه جلسه ای تحت عنوان رزمایش همدلی لارستان برگزار شد و دبیری این رزمایش سپاه پاسداران و بسیج است که لازم است مردم در جهت ساماندهی کمک ها و جلوگیری ار موازی کاری و چند باره کاری با این ستاد همکاری داشته باشند و دبیر ستاد نیز گزارشات فعالیت ها را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی خرم به صحبت های خود افزود؛ در شرایط به وجود آمده به دلیل بیماری کرونا عده ای هستند که تا قبل از این بیماری شرایط مناسبی داشتند واکنون بخاطر تعطیلی شغل‌شان با مشکل مواجه شده اند و لازم است به آنان به عنوان اولویت توجه شود. برنامه‌ریزی های خوبی در ستاد رزمایش همدلی لارستان برای آنان صورت پذیرفته و با همکاری مردم بر طرف خواهد شد.            

 امام جمعه لارستان در توضیح بخشی از فعالیت های رزمایش همدلی گفت: خوشبختانه  شاهد استقبال چشمگیر مردم نیکوکار  از این طرح در همان روز برگزاری زرمایش بوده ایم و لازم است از مردم تشکر نمایم.

ایشان در پایان افزود با توجه به اینک در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و ضروری است که برای افراد و خانواده های آسیب دیده کارهای جبرانی صورت پذیرد از تمام مردم صاحبان املاک و مراکز تجاری خواست به کمک برادران و خواهران خود بشتابند و در تخفیف و بخشش اجاره ها همکاری نمایند چرا که رحمت خداوند زمانی شامل حال ما می‌شود که ما نیز بیکدیگر ترحم نماییم.

خبرنگار: سحر طاهری


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد