اوز میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان تنیس روی میز کشور

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور به اتفاق دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک، رئیس تنیس روی میز استان فارس مطالبات هیئت تنیس روی میز شهرستان اوز و زیرساخت های ورزشی برای انجام مسابقات کشوری را بررسی کردند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، رئیس سابق و دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک، رئیس هیئت تنیس روی میز استان فارس با حضور در شهرستان اوز با فرماندار، رئیس ورزش و جوانان و اعضای هیئت تنیس روی میز شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار خوابگاه و مهمان سرا اداره ورزش و جوانان و تالار و تجهیزات ورزشگاه مورد بازدید قرار گرفت و از دو تن از بازیکنان موفق شهرستان اوز به نام های مهیار خادم و دینا ذهبی قدردانی و به آنان لوح تقدیر اهداء شد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان برای میزبانی مسابقات کشوری و همکاری با هیئت تنیس شهرستان اعلام آمادگی کرد.

پیروز هاشم پور رئیس ورزش و جوانان اوز در این رابطه به پسین اوز گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشوری در رده آزاد در دهه اول بهمن در اوز برگزار می شود.

وی افزود: مهرداد علی قار داشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل پیشین المپیک ملی ایران، مهدی ترابی رئیس، کشتکار دبیر هیئت تنیس روی میز فارس، محسن قربان رئیس هیئت تنیس روی میز لارستان در این بازدید حضور داشتند آنان زیر ساخت های ورزش تنیس روی میز در شهرستان اوز را برای انجام مسابقات کشوری تایید کردند.

گفتنی است که مسابقات قهرمانی نوجوانان تنیس روی میز کشوری به میزبانی شهرستان اوز در دهه اول بهمن در تالار نادی تنیس شهر اوز که زیباترین و مدرن ترین تالار تنیس روی میز جنوب فارس است برگزار می شود.


3 دیدگاه

  1. درود به پیمگ پونگ بازان شهر اوز

  2. امیدواریم بچه های ما بتوانند سربلند شوند وما هم میزبان خوبی باشیم

  3. ورزشکار. اوزی

    این میزبانی درسطح کشوری. به خاطر خدمات آقای عبدالخالق امینی است که سالن مجهز تنیس. نادی. را در اوز. تاسیس کردند با سپاس. از ایشان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد