اولین جلسه مهارت‌های کودک و نوجوان در اوز

 اولین جلسه مهارت‌های کودک و نوجوان در اوز دوشنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۱ به همت زنان و خانواده فرمانداری اوز با همکاری مجتمع دینی اوز برگزار گردید.

 به گزارش پسین اوز و به نقل طیبه نامی مشاور فرماندار در حوزه زنان و خانواده، مهارت های زندگی ۱۲ گانه برای شش مکتب خانه توسط مکیه خادم پور روانشناس و عضو تیم سلامت فرمانداری در شهر اوز برگزار می شود.

در این جلسه اولین موضوع از زیر شاخه مهارت های زندگی و خودآگاهی برای حاضرین مطرح شد و مدرس از بچه ها درخواست کرد در ده قیقه خودشان را با آنچه که نوشته اند معرفی کنند تا بفهمند که همه انسان ها با هم متفاوت ومنحصر به فرد هستند. وجود تفاوت در دنیا یکی از زیباترین های خلقت است چرا که اگر همه چیز در دنیا به یک شکل و یک رنگ بود هیچ تنوعی وجود نداشت.

در پایان بازی آینه توسط دو نفر از  دانش آموزان اجرا شد. داستانی توسط مدرس برای بچه ها بازگو گردید هدف از بازی و داستان، آشنایی با ویژگی های ظاهری آنها بود.

 آموزش مهارت های زندگی سطح کودک و نوجوان در طول هفته به مدت یک ساعت در مکتب خانه های اوز اجرا می شود از خانواده ها تقاضا می شود فرزندانشان را تشویق به شرکت در این کلاس ها نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد