بازدید از خبازى هاى اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از مسئول اتاق اصناف شهرستان اوز ، به منظور آگاهى از مشکلات خبازى ها ، کیفیت پخت ، وزن نان ومسائل بهداشتى معاون فرماندارى شهرستان ومسئول اتاق اصناف از تعدادى از خبازى هاى مرکز شهرستان به طور سرزده بازدید شد.

عبدالله معصوم نژاد گفت: در این بازدیدها اکثر خبازان از کمبود سهمیه آرد گلایه داشتند . صفدر منشى معاون فرماندارى ضمن بررسى وزن چانه ها وکیفیت پخت وبویژه موضوعات بهداشتى گفت: در زمینه کمبود آرد سهمیه اى وافزایش آن پیگیرى خواهد شد این بازدید در بعداز ظهر روز سه شنبه ٢۶ فروردین صورت گرفت.

نانوایان اوز ضمن تشکر از حضور مسئولان اظهار داشتند : انتظار است تا سهمیه آرد آنان افزایش ونسبت به تشکیل شوراى آرد ونان در مرکز شهرستان اوز اقدام شود. 


3 دیدگاه

  1. ما انتظار داشتیم زودتر این کار انجام بسه لطفا شوراى آرد ونان تاسیس کنید

  2. اوزی از بندر

    مدتها بود که در اخبار منطقه از جناب معاون فرمانداری خبری منتشر نشده بود اینشالله موفق باشند

  3. این بررسی خیلی وقت پیش باید انجام میشد با توجه به مسافران موسمی و مهاجرت همشهری های ساکن شهرهای دیگر به زادگاه خود بدلیل افت درآمد و هزینه ها طبیعی است مصرف بالا رود و نیاز به سهمیه بیشتر برای هر نانوایی احساس شود
    *****مهم لطفا نظارت بیشتر روی پخت نان انجام شود بعضی از نانوایی ها نان نپخته یا به اصطلاح آرد تحویل میدهند که با گرم کردن آن در خانه کار به جایی نمی رود و دور ریخته میشود***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد