بازدید معاون وزیر از بیمارستان راه پیما و امیدوار اوز

به گزارش پسین اوز؛ معاون درمان وزارت بهداشت و درمان به اتفاق نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، فرماندار و مسئولان شهرستان اوز و معتمدان از بیمارستان در حال ساخت شهرستان اوز بازدید کرد.

ابتدا دکتر نازنین رضائی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز ضمن خیرمقدم و تشکر از خیر و نیکوکار سازنده بیمارستان توضیحات کامل درباره بیمارستان ارائه داد و گفت: بیمارستان یکصد تختخوابی که به همت حاج یوسف راه پیما ساخته می شود دارای ۱۴ اطاق عمل و اورژانس و ۴ اطاق عمل تالاسمی است که یک بیمارستان جنرال دارای ال دی آر محسوب شده و تاکنون افزون بر ۷۰ میلیارد تومان توسط راه پیما هزینه شده است. که پیش بینی می شود ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این طرح عظیم خواهد شد. این بیمارستان دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد.

دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس گفت: مردم تقاضا دارند برای توسعه این بیمارستان زمین جنب آن به بیمارستان اختصاص یابد. چون این زمین توسط خیر هموار شده انتظار دارد برای توسعه بیمارستان اختصاص یابد.

دکتر قاسم جان بابائی معاون وزیر ضمن ابراز خرسندی از ساخت بیمارستان و تشکر از یوسف راه پیما گفت: موافقت ساخت آن صادر و موافقت اصولی آن نیز صادر شده است و این بیمارستان می تواند به عنوان یک بیمارستان فوق تخصصی در منطقه اختصاص یابد و پس از کسب اطلاعات لازم از بیمارستان اظهار داشت: برای اتمام این بیمارستان هر گونه کمک و مساعدت لازم باشد انجام می گیرد و تقاضا نامه ای نیز درباره اختصاص زمین تحویل شد که مقرر گردید از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.

دکتر جان بابائی و همراهان از بیمارستان امیدوار نیز بازدید و ساختمان اورژانس بیمارستان را مناسب و تائید کرد. و متعهد شد که دستگاه سی تی اسکن را به بیمارستان امیدوار اختصاص دهد.

 در این بازدید گروهی از اعضای موسسه خیریه، موسسه سلامت ، شورای شهر و شهرستان و مدیران پسین، پیام و پیام دانش حضور داشتند.

گفتنی است که شهرستان اوز از قدیم الایام دارای بیمارستانی ویژه بوده که بسیاری از بیماران لارستان، خنج،  گراش، لامرد، مهر، پارسیان، بستک، بندرلنگه در گذشته و اکنون از خدمات آن بهره مند شده و می شوند بنابراین با وجود ۲ بیمارستان امیدوار و راه پیما شهرستان اوز قطب درمان جنوب خواهد شد.

 


2 دیدگاه

  1. انتظار مردم اوز. از شبکه بهداشت. ودرمان. اوز

    افسوس که بیمارستان باسابقه اوز. از داشتن. بخش مراقبت ویژه icu. و وسایلی مانند. سی تی اسکن. محروم. است و بیماران به لار وگراش. میروند واین باعث میشود که. اعتبارات مالی و درآمد بیمارستان کم شود مسولان شبکه اوز. باید. با جدیت پیگیر مشکلات. این. بیمارستان. باشند

  2. شهر وند اوز

    به نظر من تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز مستقل نشود و زیر نظر استان فارس اداره نگردد پیشرفت چندانی نخواهیم داشت. مسئولین و هیت امنا و خیرین با تمام تلاش خود را برای مستقل شدن شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز بکار گیرند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد