بازگشت به کلاس ۱۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اوز

بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز توانست با همت و کوشش فرماندهی سپاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رئیس شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان ۱۰ دانش آموز باز مانده را به تحصیل بازگردانند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز و با بازدید میدانی مسئولان، ۱۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسائی و با کوشش مسئولان به تحصیل و کلاس باز گشتند.

سرهنگ فضل الله سلمانپور در این مورد گفت: موضوع بازماندن از تحصیل بسیار دردناک بوده و دانش آموزان در طلائی ترین دوران فراگیری آموزش به سر می برند و به هر دلیلی فاصله گرفتن از این فرصت می تواند آنان را از مسیرهای رشد و پیشرفت باز دارد و استعداد آنان را به مسیرهای نامناسب هدایت کند.

سرهنگ سلمانپور افزود: به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و با حضور میدانی حاج آقا دهقان مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه لارستان، فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز و دیگر مسئولان در برخی از محلات شهرستان بازدید و افزون بر ۱۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسائی که با همکاری محمدرضا رضایی مدیر آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی آنان به کلاس و مدرسه بازگشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد