باشگاه بیلیارد توپ سیاه در اوز فعالیت مجدد خود را از سر گرفت

به گزارش پسین اوز ، باشگاه ورزشی بیلیارد توپ سیاه پس از تجهیز و بازسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی مجددا بازگشایی و افتتاح شد.


باحضور صابر احتشامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز و جمعی از مسئولین ،معتمدین و پیشکسوتان ورزش اوز باشگاه بیلیارد توپ سیاه اوز با امکانات و تجهیزات به روز و با بالاترین استاندارد ورزشی پس از ۷ ماه وقفه بازگشایی و شروع به فعالیت مجددنمود.
در آیین افتتاح بازگشایی این باشگاه رئیس اداره ورزش و جوانان اوز برلزوم ایجاد باشگاه های خصوصی ورزش تاکید کرد و از باز فعالیت باشگاه بیلیارد توپ سیاه اوز ابراز خرسندی نمود وگفت امیدواریم با امکانات خوب و تجهیزات مدرنی که در این باشگاه وجود دارد موجب جذب جوانان به ورزش جذاب و با هیجان بیلیارد شود .
در این مراسم محمودمحبی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس جعفرراستگو رئیس شورای شهرستان و نماینده شورا شهرستان دراستان بر حمایت از بخش خصوصی در ورزش تاکید کردند و خواستار استفاده از ظرفیت های موجود در اوز جهت سرمایه گذاری در امر ورزش شدند.


فرهاد پیرزاد یکی از مسئولین باشگاه بیلیارد توپ سیاه اوز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از حضور مسئولین و مدعوین گفت باشگاه پس از یک وقفه ۷ ماهه با سرمایه گذاری و برنامه ریزی های جدید و منظم و تجهیز و بازسازی محل با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال توسط امین رکنی یکی از جوانان علاقمند به زادگاه و توسعه ورزش این شهر و بامسئولیت و مدیریت امین رکنی و محمد پیرزاد شروع به فعالیت مجدد نموده است .وی در ادامه افزود انتظار داریم که مسئولین از کسانی که در بخش ورزش سرمایه گذاری می کنند و دارای مجوز قانونی هستند حمایت کنند که بی تردید این امر موجب انگیزه سرمایه گذاری در ورزش توسط بخش خصوصی و توسعه پایدار ورزش در منطقه خواهد شد.
در مراسم افتتاح و بازگشایی مجدد این باشگاه علاوه بر مسئولین ، سید یوسف حسینی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ، فرید نامی رئیس هیات ورزش های همگانی اعضای انجمن نواندیشان ، نمایندگان گروه دوستداران بهداشت محیط زیست اوز ، خبرنگاران نشریه پسین اوز ، اعضای خانواده پیرزاد و رکنی و جمعی از جوانان بیلیارد باز اوز حضور داشتند .
لازم به ذکر است باشگاه بیلیارد توپ سیاه اوز با چندین میز استاندارد بیلیارد و اسنوکر و بوفه غذایی در میدان تائب اوزی زیرزمین ساختمان تجاری ومسکونی یوسف محبی واقع شده است
.


1 دیدگاه

  1. موفق و پایدار باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد