بخشدار مرکزی: رسانه های شهرستان اوز بدون حاشیه فعال هستند

به گزارش پسین اوز، بخشدار مرکزی فرمانداری شهرستان اوز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اوز گفت: یکی از ویژگی های رسانه های این شهرستان، حاشیه ساز نبودن آنهاست که از این بابت سپاسگزاری می شود، چون در آرامش و امنیت شهرستان اثر گذار بوده اید.

بخشدار مرکزی: رسانه های شهرستان اوز بدون حاشیه فعال هستندسینا آقایاری افزود: مجموعه فرمانداری به ویژه بخشداری مرکزی با رسانه های شهرستان و حتی با گروه های مجازی فعال طبق مقررات همکاری می کند. آقایاری روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می داریم. وی رسانه را عامل آگاهی و دانش دانست و آگاهی و علم را پایه و اساس پیشرفت و توسعه پایدار نام برد. آقایاری اضافه کرد بنابراین رسانه را می توان یکی از عوامل توسعه پایدار قلمداد کرد و برای بهره وری بیشتر از رسانه های شهرستان پیشنهاد تجمیع رسانه های شهرستان کرد. بخشدار مرکزی در ادامه گفت: روستای فیشور به وسعت یک شهر بزرگ است که در حال پیشرفت است. مسلما دارای اخبار و گزارشات است که کمتر شاهد آن هستیم.

در این نشست مرتضی اسماعیلی مدیر سایت مربوطی گفت: معیار ارزیابی مردم از ما در نتیجه داده هایی است که ما به جامعه می دهیم. وی سخنان آقایاری را محرک تقویت کننده رسانه ها دانست.

حمیرا نامدار از پسین اوز اظهار داشت: وسیله و ابزار خبرنگاران کاغذ و قلم است و با این وسیله می توان در جامعه ایجاد تحول کرد.

محمد احمدی از پیام اوز گفت: امید است احترام و تجلیل از خبرنگاران منحصر به روز خبرنگار نباشد. برای این که کشوری و جهانی شویم لازم است اول رسانه محلی خوب و برجسته باشیم.

پسین اوزعبدالعزیز خضری مدیر مسئول پیام دانش با اشاره به روابط عمومی ادارات گفت: یک روابط عمومی موفق به معنای یک مدیریت موفق است. وی با یادآوری از دکتر ملک حسینی و سایر بزرگان آنان را الگو و اثرگذار دانست. خضری بر استفاده و بکار بردن از واژه های فارسی تاکید کرد و بیان داشت که باید سعی شود از بکار بردن واژه های بیگانه پرهیز شود.

عبدالعزیز نصریانی از فیشور اظهار داشت: از فروردین ۵۸ دارای نشریه بهار فیشور بودیم که در فروردین ۹۳ متوقف شد. در حال حاضر در پایگاه اطلاع رسانی فیشور که مجوزدار است مشغول هستیم. وی خواستار نشست ماهانه مسئولان رسانه های مجوزدار شهرستان شد.

پسین اوزاحمد خضری مدیر مسئول پسین اوز گفت: اهمیت و نفوذ رسانه باعث این گردهمائی ها شده است. وی با توجه به سابقه و قدمت عصر اوز آن را کانون سازندگی و آموزش و نشر دانست و گفت: در حال حاضر پسین اوز ادامه دهنده است که باید به این نشریه و سایر نشریات اوز از سوی مسئولان و خیرین پشتیبانی گردند. احمد خضری برای ایجاد نمایندگی صدا و سیما و ایرنا توسط همکارانش اعلام آمادگی کرد و نقش رسانه تصویری را بسیار مهم دانست.

در پایان نشست لوح تقدیر و هدایا به اصحاب رسانه اهداء شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و مدیرمسئول پیام اوز و سردبیران فصلنامه پیام دانش و با پیام دانش که دعوت بودند در جلسه حضور نداشتند.  


2 دیدگاه

  1. شهروند دلسوز اوز

    اخبار منطقه بزرگ فیشور ومحلچه در شهرستان انعکاسی ندارد پیشنهاد داده میشود بخشداری مرکزی اوز ارتباطات وتعاملات بیشتری با منطقه بزرگ فیشور که جز جدانشدنی شهرستان اوز هستند برقرار نمایند ومانند بخش بیدشهر در رابطه با مرکز شهرستان باشند وخبرنگاران هم دراین راه همت نمایند

  2. فیشور از بسیاری از جا ها که دارای بخشداری و شهرداری هستند پرجمعیت‌تر و بزرگتر و آبادتر است و استحقاق پوشش خبری بسیار بیشتری را دارد.
    جا دارد سریعا این نقیصه برطرف شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد