بررسی مسائل حوزه فرهنگ در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 

با حضور مهندس حسین‌زاده و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد حوزه‌ی انتخابیه‌: بررسی مسائل حوزه فرهنگ در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 

💠به گزارش پسین اوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در دیدار با سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور رؤسا و نمایندگان اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه، مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی و هنری را مورد بررسی قرار دادند.

🔸مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، بحث اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی دانست و بر نیاز نگاه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر و پیگیری مشکلات آن تا برطرف شدن کمبودها به خصوص کمبود نیروی‌ انسانی و تکمیل پروژه‌های عمرانی به عنوان زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

بررسی مسائل حوزه فرهنگ در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 

🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری فارس در طول مدت فعالیت خود در جامعه گمنام مانده‌اند از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست با شناساندن آن‌ها به مردم و حمایت همه جانبه ضمن استفاده از توان بالای آن‌ها ، در مباحث آموزشی نیز از این ظرفیت استفاده شود.

🔸سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز علی‌رغم تمام کمبودها به ویژه در زمینه مالی، کارکردهای فرهنگی و هنری چندین برابری را از خود نشان داده‌اند. این کارکرد البته به هم‌گامی هنرمندان، فرهنگ‌وران و به ویژه خیرین فرهنگی برمی‌گردد.

🔹مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این نشست با اشاره به گستره جغرافیایی، تعداد شهرستان و جمعیت استان فارس مسائلی چون کمبود بودجه‌های فرهنگی و هنری، کمبود نیروی انسانی، کمبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‎افزاری را از دغدغه‌های جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور مهندس حسین زاده نماینده مردم و همکاری مسئولین ذیربط بتوان بسیاری از مشکلات استان و حوزه انتخابیه را حل کرد.


1 دیدگاه

  1. فعال اجتماعی اوز

    احسنت
    بر خانم حقیقت که با تلاشش باعث شده برای خانم فروغ هاشمی جلسه مطبوعاتی بگیرند! و اسم ایشان هم رسانه ای بشه…
    ولی این بزرگوار بارها در جلسات فرمانداری،باحضور فوریه زارع و بخشدار و فرماندار فعلی و سابق بارها خواستار بیمه شدن ولی هیچگونه حمایتی نشدن.
    چرا هیچ حمایت مادی ایشان نمیشه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد