برطرف شدن محدویت ترددبین شهرهاى استان وتاکید بر قرنطینه خانگى

به گزارش پسین اوز وبه نقل از رئیس ستاد مدیریت بحران وفرماندار شهرستان اوز ، بنا به دستورالعمل ستاد مدیریت بحران کشور ودستور ریاست جمهورى از تاریخ ٩٩/٠١/٢۵ محدودیت ترددبین شهر وروستا در شهرستان اوز برطرف ، ولى توصیه موکد به رعایت قرنطینه خانگى وپرهیز از رفت وآمدهاى غیر ضرورى مى گردد ، على اصغر على پور از همکارى مردم ، مسئولان وخیران بویژه اعضاى ستاد مدیریت بحران تشکرکرد . متن اطلاعیه به شرح زیر است ؛

*بسمه تعالی*
*اطلاعیه شماره۲۳*
*مردم شریف و بزرگوار شهرستان:*
سلام علیکم
ضمن تشکر ویژه از صبر و همراهی مردم عزیز شهرستان و قدردانی از عوامل و دست اندکاران دستورالعمل اجرایی کاهش رنجیره انتقال بیماری بالاخص : اعضای محترم ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان، نیروهای نظامی-انتظامی و امنیتی، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه و…. به اطلاع می رساند: در راستای تصمیمات ستاد ملی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و به منظور اجرایی نمودن دستور ریاست محترم جمهور در حذف محدودیت های تردد بین شهری و روستایی در سطح استانها، ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان در مورخه ۱۳۹۹/۱/۲۵ تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:
☑️رفع هرگونه محدودیت تردد بین شهر و روستا.
☑️توصیه موکد به رعایت قرنطینه خانگی و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح شهر و روستا بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت آحاد افراد جامعه.
☑️آغار به کار کسب و کارهای کم خطر براساس دستورالعمل مدیر کل محترم دفتر برنامه ریزی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور که متعاقبا توسط اصناف شهرستان ابلاغ می گردد.
☑️ الزام به اجرای دستورالعمل ابلاغی معاون محترم امنیتی و انتظامی وزیر کشور در خصوص رعایت قرنطینه خانگی بیماران مبتلا به کرونا و وابستگان آنها… لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت، افراد متخلف به نقاهتگاه بیماران کرونا معرفی می گردند.
*ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان اوز*


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد