برنامه ریزی  گرامیداشت سوم خرداد در اوز

جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی در تالار فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، در آستانه سال‌روز آزادسازی خرمشهر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان آزادسازی عملیات، برنامه‌هائی متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در شهرستان اجرا و برگزار می‌شود.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوزدر این جلسه گفت:  یکی از یادگاری های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.

این برنامه ها شامل: تبلیغات، همایش سوم خرداد در سالن الزهرا(س)  ساعت ۲۰:۳۰همراه با سخنرانی، خاطره گویی رزمندگان آزاد سازی خرمشهر، سرود و پذیرایی و در ادامه رژه موتوری و اجرای سرود  سلام فرمانده در مقابل شهردای پایان بخش برنامه روز ۲ خرداد می باشد. برنامه های سوم خرداد غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان، برگزاری مسابقات خاطره نویسی سلام خرمشهر در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا و برنامه های متنوع دیگری نیز در شهرستان برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه جهت نام گذاری یکی از بلوارها و یا میادین شهرستان به نام شهدای شاخص و ساخت یادمان شهدای گمنام در شهرستان که تا حدودی دیوار چنیی آن انجام شده است و محوطه سازی آن نیز انشااله از فراد شروع خواهد شد بحث و گفتگو شد.


1 دیدگاه

  1. امید وارم که برنامه ریزی برای کارهای زیر ساختی این شهرستان هم. مانند جاده. آب. استقرار ادارات. شهرک صنعتی. دوم. ونیروگاه خورشیدی که قول آنرا داده اند در شورای اداری انجام شود تا یک تحرکی در این منطقه ایجاد شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد