برگزاری جلسه شورای شهرستان در دانشگاه آزاد

به گزارش پسین اوز،  جلسه شورای شهرستان که با همکاری شهرداری برای تجلیل از خبرنگاران در دانشگاه آزاد تشکیل شده بود بعد از اتمام آیین تجلیل از خبرنگاران ادامه یافت.

رئیس شورا ضمن سپاس از همکاری مسئولان و دانشگاه آزاد و شهرداری گفت: جلسه شورای شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش‌ها تشکیل شده است. جعفر راستگو افزود: بیماری کووید ۱۹ بر بسیاری از برنامه‌ریزی‌های ما اثرات منفی گذاشته است ولی می توانیم با برنامه های واتساپ حداکثر ۷ نفر با هم جلسه به صورت زنده تشکیل دهیم و از اعضای شورای بخش های مرکزی و بیدشهر نیز تقاضا داریم که حداقل ماهی یکبار جلسات را به صورت مجازی و یا رو در رو با حفظ رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

برگزاری جلسه شورای شهرستان در دانشگاه آزاد

در این جلسه شاکر عبدی رئیس شورای بخش مرکزی ضمن برشمردن مسائل و مشکلات دهستان فیشور گفت: در حال حاضر در آنتن دهی تلفن همراه دچار مشکل هستیم.

 سید شرف الدین حسینی رئیس شورای بخش بیدشهر نیز اعلام کرد به زودی جلسه شورای بخش برگزار و نتیجه آن به شورای شهرستان منعکس می گردد.

در پایان مقرر شد حمایت و همدلی اعضای شورای شهرستان تقویت گردد و شوراهای شهر، بخش و شهرستان یاوران مردم و مسئولان هستند و علاوه بر وظایف خویش در دوران کرونا به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها و پایگاه ها مشغول خدمت رسانی بوده‌اند. جعفر راستگو اعلام کرد جلسه بعدی با محور تقویت شوراها تشکیل خواهد شد.


2 دیدگاه

  1. شهروند دلسوز اوز

    شورای شهر اوز باید برای استقرار نهادهای غیر دولتی مانند نمایندگی دفتر نظام مهندسی ودفتر پلیس ۱۰ که مورد احتیاج مردم است پیگیری واقدام نمایند

  2. شورای اوز وجاده بلوک

    سورای شهر اوز پس از ارتقای اوز به شهرستان چندان فعالیتی ندارد مردم انتظار دارند در مورد جاده بلوک فعالانه وارد میدان شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد