برگزاری رقابت های بازی تنیس فورهند دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی اوز

بی بی فاطمه هاشمی که پس از بهره برداری از تالار خواجه شمس الدین حافظ شیرازی (خیریه حاج شیخ محمدرفیع فقیهی) ترتیب یک دوره بازی های انفرادی بین دانشجویان داده بود افزود: برگزاری اولین بازی رسمی داخلی که خوشبختانه با حضور رئیس فدراسیون تنیس کشور، رئیس هیأت تنیس استان فارس و دو نفر از همشهریان مقیم شیراز تقارن یافت، به فال نیک گرفته می شود.

این استاد دانشگاه با بیان نیازهای تالار ابراز امیدواری کرد: نیکوکاران که از پشتیبانان این دانشگاه مردمی محسوب می شوند، امیدواریم نیازهای تجهیزات ورزشی برای رشته های مختلف داخل تالار را تامین کنند تا بسته به علاقه دانشجویان، بازی های متنوع ورزشی دراین دانشگاه برگزار شود. هاشمی از تمایل نیکوکاری برای فرش کف پوش تالار خبر داد و خواهان تحقق هرچه زودتر این نیت خیر شد.

رقابت بازی فورهند که با شرکت ۱۵ نفر از دانشجویان آغاز شده بود، با معرفی نفرات اول تا سوم پایان یافت و به برندگان اول تا سوم به ترتیب مدال، راکت و یک عدد سیم کارت از سوی هاشمی استاد دانشگاه اهدا شد. مدال و هدایا از سوی مهمانان محمدرسول محمودی، مهندس عبدالعزیز حق شناس و رئیس دانشگاه داده شد.

اسامی نفرات اول تا سوم به شرح زیر می باشد:نفر اول: فاطمه علوی دانشجوی رشته کاردانی گرافیک نفر دوم: سعیده حاجی پور، دانشجوی رشته کارشناسی علوم قضایی، نفر سوم: المیرا بذرافشان، دانشجوی رشته نقشه کشی معماری

منبع: پیام دانش اوز 


1 دیدگاه

  1. از اطلاع رسانى شما ممنون، از اینکه دانشگاه آزاد در ورزش هم سرمایه گذارى مى کند تشکر مى شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد