*برگزاری شانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز به هدف تحقق نشاط و سلامتی مردم

*برگزاری شانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز به هدف تحقق نشاط و سلامتی مردم*
شانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی به همت هیات ورزش های همگانی به میزبانی مریم جباری یکی از بانوان فعال عرصه اجتماعی شهر برگزار گردید.


در این برنامه ورزشی شرکت کنندگان راس ساعت ۶صبح روز جمعه ۹۸/۵/۲۵ از مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان اوز پیاده روی خودرا در هوای پاک صبحگاهی شروع کردندو پس از پشت سرگذاشتن بلوار شهیدرجایی، میدان بادگیر، بلوار سپاه ، میدان فجر و بلوار یادگارامام و بلوار شهرداری در باغ مجالس محبی اجتماع کردند و در این محل با محوریت سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز همراه با آهنگ ورزشی به نرمش پرداختند.
این همایش ورزشی که با شعار شهر سالم با شهروندورزشکار برگزار گردیدبا استقبال طیف وسیعی از علاقمندان اعم از زنان و مردان وخانواده ها همراه بودو حاضرین در برنامه های شاد ، فرهنگی و ورزشی که تدارک دیده شده بود شرکت کردند که به نفرات برتر این برنامه ها به رسم یادبود جوائزی اهدا گردید. در ادامه این برنامه ورزشی ابتدا سید یوسف حسینی روش صحیح پیاده روی و گام برداشتن و نقش تنفس ریتمیک در ورزش و راههای کاهش وزن از طریق ورزش پیاده روی را برای حاضرین تشریح کرد و ورزش را عامل یک زندگی سالم دانست ، سپس عادل دادگر روانشناس بالینی ورزش را عامل مهمی در تحکیم زندگی مشترک زن و مرد دانست و گفت سلامت جسم انسان رابطه بسیارمستقیم با سلامت روان دارد و یکی از راههای که انسان را به سلامت روح و روان می رساند ورزش کردن است که تحرک و ورزش کردن هم می تواند به سلامتی ما کمک کند و هم می تواند موجب تحکیم روابط عاطفی خانواد ها شود وی جامعه ای را زنده و پویا دانست که در آن ورزش و مکان های تفریحی و شادی بخش را یکی از ضروریات اساسی زندگی برشمارد.
در ادامه به پاس خدمات و تلاش های احمدقائدی عضو فعال گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست و امور شهر خصوصا موضوع حیاتی آب هدیه ای از طرف خانم مریم جباری حمایت کننده مالی این همایش ورزشی به وی اهدا شد.
در حاشیه این گردهمایی ورزشی فریدنامی رئیس هیت ورزش های همگانی بخش اوز به خبرنگار نشریه پسین اوز گفت گنجاندن ورزش درسبدخانوار، تشویق مردم برای پرداختن به ورزش و ایجادتحرک و شورو نشاط در بین شهروندان از اهداف برگزاری همایش های ورزش پیاده روی صبحگاهی در آخرین جمعه هر ماه است وی افزوداینگونه برنامه های همگانی و ورزشی می تواند سلامت جسمانی و روحی شرکت کنندگان را نیز در بر داشته باشد وی در پایان از همراهی نهادها وارگان ها و حمایت بخش خصوصی و مردم و خیرین و نیکوکاران در حوزه ورزش های همگانی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کردهیات ورزش های همگانی بتواند بیش از پیش در برگزاری همایش های ورزشی موفق باشد.
مریم جباری میزبان شانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی نیز ضمن تشکر از حضورعلاقمندان در این برنامه ورزشی از شهروندان خواست تا به منظور ایجاد جامعه پویا و کاهش هزینه درمان ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
در این اجتماع صبحگاهی پس از اجرای برنامه های متنوع ، شرکت کنندگان در ضیافت صبحانه سالم همراه با نان محلی که توسط میزبان همایش به شکل مطلوبی تدارک دیده شده بود در فضای شادو بانشاط شرکت کردند.
شایان ذکر است مهندس محمدصادق قاسمی از فعالین گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز به عنوان مجری همچون همایش های قبل به خوبی ایفای نقش نمود، در شانزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی اوز اورژانس ۱۱۵ و اداره آموزش و پرورش منطقه اوز با در اختیار قرار دادن یکدستگاه مینی بوس با برگزارکنندگان این برنامه نهایت همکاری را ایفا نمودند.


2 دیدگاه

  1. جمشيداز شيراز

    ورزش همگانى خانواده بسیار کار خوبى است که در اوز انجام مى شود تشکر مى شود

  2. شهروند اوز از شیراز

    با سپاس ودرود به همشهریان این کارها باعث اتحاد وهمبستگی اجتماعی میشود سبب امید ونشاط در مردم میشود با ارزوی ارتقای اوز به شهرستان اینشالله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد