برگزاری هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع

هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اوز با حضور فرماندار و روسای شهرستان تشکیل شد.
به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی اداره صمت شهرستان اوز، هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که با حضور مهندس محمدی فرماندار شهرستان اوز بعنوان رئیس جلسه و ابراهیم ماهوری ریاست اداره صمت شهرستان بعنوان دبیرجلسه  و روسای برخی از ادارات و جمعی از صنعتگران شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا ابراهیم ماهوری به بیان مشکلات برخی از واحد های صنعتی منجمله مشکلات برق واحد های مذکور و مشکلات راه دسترسی به یک واحد خدماتی رفاهی و مشکل واگذاری زمین به یک واحد رفاهی پرداختند و سپس اقایان لشکری(مدیریت اداره برق شهرستان) و کشاورز(مسئول امورات شهرک صنعتی اوز) توضیحاتی در خصوص مشکلات مذبور نکاتی را ارائه دادند که پس از بحث و تبادل نظر، جناب فرماندار با تاکید بر حل مشکلات سرمایه گذاران و کمک به سرمایه گذارای و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های فرمانداری شهرستان دانستند. سپس با تصویب حاضرین در جلسه مشکلات برق تعداد ۸ واحد صنعتی مرتفع گردید، و همچنین دو واحد رفاهی دیگر نیز مقرر گردید ادارات متولی از محل طرح های مورد نظر بازدید و رفع مشکل گردد. 
 در پایان ابراهیم ماهوری مسئول اداره صمت شهرستان در خصوص مشکلات سرمایه گذاران ضمن تاکید بر پیگیری و انجام امورات سرمایه گذاری از طریق مبادی مربوطه از سرمایه گذاران و کلیه افراد فعال در تمامی حوضه های صنعتی، معدنی و کشاورزی و سایر حوضه ها درخواست نمودند در صورت داشتن مشکلات مربوط به سرمایه گذاری به دبیر خانه ستاد رفع موانع تولید در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مراجعه و طرح مشکل نمایند تا نسبت به طرح در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اقدام گردد.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه مردم. ورسانه های اوز

    همشهریان عزیز لطفاً به سایت گریشنا مراجعه ومطلب جلسه ۳ ساعته شورای اداری. گراش. با حضور نماینده مجلس مطالبه نمایند. خیلی برای اطلاعات ما. اوزیها. مفید. است

  2. حکایت سفر ریس جمهور. به. فارس

    به قرار اطلاع سفر دوم ریس جمهور در شهریور امسال به استان فارس. انجام میشود و لازم است که فرمانداری شهرستان اوز ۳ مورد مهم را برای تصویب این سفر به استانداری فارس اعلام وانرا تا حصول نتیجه. پیگیری نماید. ۱- نصب دستگاه سی تی. اسکن بیمارستان. ۲- اجرا وساخت مخزن آب دولتی ۳-. استقرار. اداره مهم وکلیدی ثبت اسناد. املاک در شهرستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد