برگزاری پنجمین دوره مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر فارس

برگزاری پنجمین دوره مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر فارس

برگزاری پنجمین دوره مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر فارس

به گزارش پسین اوز و‌نقل از رئیس شورای اجرایی هلال احمر شهرستان اوز پنج شنبه ۲۶ تیر ماه با حضور مسئولین ۲۶ شهرستان ، مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسین هلال احمر فارس برگزار گردید .
در این مراسم که در سالن صلح مستقر در هلال احمر شیراز برگزار گردید ، ابتدا مهندس حسین درویشی مدیر عامل هلال احمر فارس و حجه الاسلام والمسلمین علیرضا بهادری جهرمی نماینده ولی فقیه به سخرانی پرداختند. سپس هر کدام از کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی به معرفی خود پرداختند .
نهایتا پس از شمارش برگه های رای ، منتخبین به مدت ۴ سال به عنوان اعضای هیئت مدیره و بازرسین هلال احمر فارس انتخاب گردیدند و نتیجه این رای گیری به ترتیب آرا به صورت زیر اعلام گردید :
اعضای هیئت مدیره هلال احمر استان فارس ( به ترتیب آرا )
۱-عبدالرسول همتی ( مدیر عامل اسبق هلال احمر فارس)
۲- جعفر قادری( نماینده مردم شیراز در مجلس )
۳- محمد رضا رضایی کوچی ( نماینده مردم جهرم در مجاس)
۴- صادق صادقی ( رئیس دادگستری داراب )
بازرسین :
۱-کاوه بهلولی قشقایی ( از استهبان )
۲- فریبا محمد زاده( از کازرون )
لازم به ذکر است که از شهرستان اوز آقایان اصغر شکاری به عنوان رئیس شعبه و شریف بازرگانی به عنوان رئیس شورای اجرایی هلال احمر شهرستان اوز حضور داشتند .ضمنا برای اولین بار شهرستان اوز به صورت مستقل نماینده ای در مجمع عمومی هلال احمر فارس دارد .
در حاشیه این مجمع عمومی شکاری و بازرگانی مذاکراتی با مدیرعامل هلال احمر و همچنین منتخبین هیئت مدیره انجام دادند و خواسته های خود را مبنی بر استخدام و به کارگیری چند پرسنل بومی ، دریافت تجهیزات امداد و آموزش و نیز دریافت یک دستگاه خودرو اعلام نمودند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد