به همت نیکوکاران: اداره فرهنگ و ارشاد اوز دارای ساختمان می شود

به گزارش پسین اوز، به دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز نشست فرهنگ دوستان، خیرین و هنرمندان در تالار بخشداری اوز برگزار شد.

 در این نشست ۲۵ نفره که ۶ نفر را از طبقه بانوان تشکیل می دادند. محمود محبی عضو شورای اسلامی آغازگر بود و اظهار داشت با فعالیت ساسان پیرزاد عضو انجمن نواندیشان هزینه خرید زمین از اداره کل راه و شهرسازی تامین شده است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ضمن سپاس از اولین گروهی که نسبت به اخذ مجوز فرهنگ و ارشاد اوز را از دکتر جنتی اقدام کرده اند گفت: با پیگیری این اداره و همکاری شوراهای دوره های چهارم و پنجم و بخشداری زمین مورد نیاز برای ساخت اداره از سوی اداره کل راه و شهرسازی مشخص و در اختیار این اداره قرار گرفت. فروغ هاشمی افزود: مساحت زمین ۲ هزار و ۴ مترمربع بوده که به بهای هر متر مربعی ۷۵۰ تومان تعیین قیمت شده و می باید به صورت نقد و فوری واریز شود. که از ساسان پیرزاد به خاطر اینکه مبلغ زمین مذکور را از یک فرد نیکوکار تهیه کرده است سپاسگزاری می شود.

جعفر راستگو عضو شورای استان نیز وجود اداره ارشاد را در اوز بسیار مثبت تلقی کرد و گفت: زمین در بهترین نقطه شهر به اداره ارشاد واگذار شده و امتیاز بسیار خوبی است که البته باید بعد از واگذاری زمین نسبت به ساخت اداره اقدام شود. وگرنه موضوع منتفی می شود و هدف جلسه این است که در مورد ساختمان اقدام شود.

در این جلسه مهران عسکری نایب رئیس شورا، حاجی مزرعی، یونس امیدوار، شهردار، ابراهیم احمدی، پروانه پدرام، ساسان پیرزاد، عبدالعزیز خضری، نازنین حبیبی، محسن مهرآوران و پروین لطافت در مورد اثرات مثبت اداره ارشاد صحبت کردند و بعضاً پیشنهاد کردند که نقشه ساختمان باید طبق اصول مهندسی و با متراژ بالا و در ارتفاع ساخته شود. و ساخت ۲۰۰ متر مربع ساختمان نمی تواند پاسخگوی نیاز هنرمندان اوز باشد.

شهردار نیز از ساخت پارک ۹ هزار متری در کنار این زمین خبر داد و گفت: در اوز هر کاری شروع شده به لطف خدا به پایان رسیده است. بهرام رفیعی و محسن مهرآوران ساخت دانشگاه آزاد را به عنوان الگوی ساختمان سازی در این شهر یاد کردند و مقرر شد: ۱- در جلسه آتی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هیئت امنا تشکیل شود. ۲- از ساسان پیرزاد و نیکوکاری که هزینه خرید زمین را تقبل کرده است تشکر شد. ۳- ساختمان اداره ارشاد در ارتفاع و بزرگ ساخته شود. ۴- جلسه بعدی با حضور بخشدار و اصحاب هنر و فرهنگ تشکیل گردد.


1 دیدگاه

  1. همشهري دلسوز

    با تشکر از شهردار محترم و اعضای شورای شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و خیرین محترم .انشا اله مبارک است خبر بسیار خوبی است. در مورد قیمت زمین با متراژ۲۴۰۰ متر مربع ، اشاره شده که قیمت هر متر مربع ۷۵۰ تومان اعلام شده یعنی قییمت زمین مورد نظر ۲۴۰۰*۷۵۰ = ۱۸۰۰۰۰ تومان یعنی معادل یک میلیون هشتصد هزار تومان شده است.آیا این رقم درست میباشد یا عدد دیگری است لطفا اگر غیر از این است مدیر محترم سایت اصلاح بفرمایند. ضمنا در مورد سطح زیربنای اداره مذکور به میزان ۲۰۰ متر مربع فضای بسیار کوچکی است و لازم است در فضای ۲۴۰۰ متر مربع زمین متراژ بزگتری در نظر گرفته شود. سوال دیگر اینکه متراژ زمین خریداری شده با متراژ زیربنا هیچگونه تناسبی ندارد یعنی متراژ زیر بنا حدود ۱۰ درصد متراژ زمین میباشد. خواهشمند است خوانندگان خبر را رفع ابهام فرمائید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد