بچیا بلگی بازی

گروه نمایش فسیل با همکاری انجمن دوستدار کودک اوز که زیر نظر کتابخانه عمومی اندیشه فعالیت می کند، نمایش «بچیا بلگی بازی» در تالار این کتابخانه به روی صحنه آورد.

 نمایش «بچیا بلگی بازی» کاری از علیرضا عندلیب است که توسط ۱۷ نفر از مادران و کودکان نقش آفرینی شده است. این نمایش از آنجایی که به فولکلور مردم می‌پردازد بسیار جالب است. کارگردان در ابتدای نمایش می گویند: «بچیا بلگی بازی» یک کار خلاقیت و تولیدی است.

 در نمایش «بچیا بلگی بازی» سعی می شود برخی بازی های فراموش شده کودکان در زمان نه چندان دور را یادآوری کند. ضمن آنکه منورفقیهی نژاد، مژده علیزاده و مژگان ملائی نیز نقش و اهمیت نخل را در زندگی مردم اوز و جنوب در تمام مدت اجرای این نمایش، یادآوری و تاکید دارند. نمایش«بچیا بلگی بازی» گرچه از نظر فنی دارای بعضی ضعف هاست ولی در مجموع نمایش خوبی است.

 در این نمایش منور فقیهی نژاد، ژیلا خادمی، مژده علیزاده، مژگان ملائی، فاضل پیامی، امیر محمد قنبری پور، عرشیا کریما، عمران هنری، ربیع بخشی زاده، زینب طیبات، مهدا رنجبر، دنیا فقیهی، سدنا زارع، احلام بهزادی، نیوشا قنبری پور، عرفان هنری و آنوشا قنبری پور بازی می‌کنند که فوزیه زارع سرپرست گروه و علیرضا عندلیب هم کارگردان بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد