بیانیه سرگشاده شورای اسلامی شهرستان اوز

بسم الله الرحمن الرحیم                                             ۰۰۷- ۱۵/۶/۹۹

بیانیه سرگشاده شورای اسلامی شهرستان اوز

شورای اسلامی شهرستان اوز، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت وظیفه خود می داند این رویداد مهم را بر رهپویان علم و دانش تبریک گوید. سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بسیار متفاوت با سال های گذشته است. یکی از این تفاوت ها زمان بازگشائی مدارس در ۱۵ شهریور بجای اول مهر است و تفاوت دیگر شور و شوق همیشگی بازگشائی مدارس در چهره بچه ها و خانواده ها دیده نمی شود و به جای آن دلهره و نگرانی است.

شورای اسلامی شهرستان اوز معتقد است که بازگشائی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید مخاطره آمیز است و چون آموزش در کلاس و مدارس مدت دار بوده و شرایط اپیدمی کرونا با روند کنونی شتاب گرفته است به نظر می رسد که مدیریت کنترل اپیدمی حداقل در پائیز در مدارس بسیار سخت و نگران کننده باشد.

لذا از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان اوز و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس درخواست می شود در تشکیل کلاس ها حضوری تجدیدنظر و از ادامه آن خودداری و به صورت آموزش در فضای مجازی از طریق شبکه شاد و سایر برنامه های الکترونیکی اقدام شود.

جعفر راستگو سخنگوی شورای استان و رئیس شورای شهرستان و شهر اوز

 


3 دیدگاه

  1. نوشا ده نوشادی

    بنده به عنوان یک ولی دانش اموز از رئیس محترم شورای شهر ستان کما ل تشکر دارم که به این دغدغه مهم اولیا ورود نمودید

  2. والدین بچه ها

    این بیانیه در جلسه افتتاحیه باید مطرح میشد وگرنه بک کار تشریفاتی ونمادین است انهایی که در جلسه بودند وکار افتتاح انجام دادند باید پاسخگوی والدین باشند که دلواپس بچه ها هستند

  3. جنابعالی اگه دغدغه بچه‌های مردم رو داشتید زنگ مدرسه رو به صدا در نمی آوردید. خودنمایی تا بدین حد که هم در عکس ها حضور داشته باشیدوهم بیانیه اون هم باعنوان جالب«سرگشاده»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد