تاسیس دفتر تقریب مذاهب در راستای حفظ وحدت است

رئیس دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، تاسیس این دفتر را در راستای گسترش و حفظ وحدت موجود معرفی کرد.

به گزارش پسین اوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز که با حکم علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب اسلامی و محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و واحد شیراز  منصوب شده است، گفت: در شهرستان اوز به همت مردم، مسئولان و علما وحدت بین سنی و شیعه وجود دارد و قدمت آن به بلندای تاریخ می رسد.

عبدالعزیز خضری افزود: هدف از تاسیس دفتر تقریب مذاهب در مرحله اول حفظ وحدت و استواری وحدت و همدلی است. وی همچنین گفت: نهادینه سازی فرهنگ تقریب، تشکیل کارگروه آموزش، پیگیری برای راه اندازی نشریه تقریب، استفاده از فرهنگ تقریب در موارد مختلف اجتماعی، همکاری با اساتید حوزه علمیه اهل سنت و شیعه از دیگر اهداف دفتر تقریب مذاهب اسلامی در این دانشگاه است.

خضری ضمن تقدیر از مسئولان سازمان مرکزی، دانشگاه آزاد فارس و واحد لارستان و همکاران و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد مرکز اوز و مسئولان شهرستان گفت: امید است با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم اهداف دفتر تقریب مذاهب را به نحو احسن انجام دهیم.

 


1 دیدگاه

  1. درخواست از جناب. عزیز خضری

    بسیار خوب. اینشالله که آقای خضری ازین مسولیت بتوانند درجهت توسعه و پیشرفت شهرستان هم استفاده نمایند. وبا توجه به توانایی وتجربیاتشان در جلسات اداری واجتماعی شهرستان. از مطالبات مردم دفاع. نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد