تاسیس دفتر کفالت اتباع خارجی در اوز ضروری است

فرماندار شهرستان اوز در دیدار با مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری فارس درخواست تاسیس دفتر کفالت اتباع خارجی در شهرستان اوز را نمود.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، محمدعلی خادم الرسول مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری فارس با محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار شهرستان اوز گفت: تعداد حضور اتباع خارجی بویژه افغانی ها در شهرستان اوز چشمگیر است و این موضوع می طلبد که استانداری، تاسیس دفتر کفالت اتباع خارجی را در این شهرستان در اولویت قرار دهد. چون با تاسیس این دفتر علاوه برانجام امور اتباع خارجی ساکن شهرستان اوز می تواند مسائل و مشکلات سایر اتباع ساکن در شهرستان های هم جوار را هم انجام دهد.

محمد محمدی افزود: حضور پرتعداد مهاجرین خارجی بالاخص اتباع افغانستان به این شهرستان مسائل و مشکلات فراوانی بوجود آورده است که لازم است، تسهیلات و اعتبارات ویژه ای برای مدیریت وضعیت اتباع خارجی و رفاه حال شهروندان اوز اختصاص یابد.

در ادامه خادم الرسول از زحمات فرمانداری اوز در ساماندهی وضعیت اتباع خارجی تشکر کرد.

وی افزود: برای ارائه خدمات به مهاجرین خارجی پیگیری استقرار دفتر کفالت اتباع خارجی در جنوب استان در برنامه داریم، که امیدوارم این دفتر به شهرستان اوز اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان اوز در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری اظهار داشت: در حال حاضر در تامین سوخت، آرد و طرد اتباع غیرمجاز و عدم اعتبارات لازم، بزرگ ترین بزرگ ترین مشکل این فرمانداری برای حل مشکلات اتباع خارجی است.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه فرمانداری اوز

    بعضی از شهرهای مجاور هم خواهان تاسیس این دفتر هستند. بنابراین پیگیری برای کار باید بیشتر انجام شود

  2. خدا کنه این دفتر افتتاح بشه تا این مهاجران سرگردان نباشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد