تالاراختصاصی تنیس روی میز اوزمیزبان سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی

*تالاراختصاصی تنیس روی میز اوزمیزبان سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی

*تالاراختصاصی تنیس روی میز اوزمیزبان سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی*
علی تیرزن/ سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی با شعارتحرک در زندگی با ورزش با حضورجمع زیادی از علاقمندان به ورزش و سلامتی تن و روان به میزبانی تالار اختصاصی تنیس روی میز اوز برگزار گردید، در این گردهمایی ورزشی که مانند همیشه حضورخانم ها چشم گیر بودشرکت کنندگان پس از پیمودن مسیرهای از قبل تعیین شده در محوطه بیرونی سالن تنیس روی میز در فضای مملو از شادی و نشاط به اجرای حرکات ورزشی پرداختندواز این برنامه صبحگاهی بهره بردند.
در این گردهمایی صبحگاهی شرکت کنندگان علاوه بر بازدیداز امکانات اختصاصی این تالار ورزشی خیر ساز در برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی شرکت کردند .
سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز در این اجتماع ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان و عوامل برگزاری سیزدهمین همایش ورزش صبحگاهی به بیان شرح وحال احداث سالن اختصاصی تنیس روی میز اوز پرداخت واز عبدالخالق امینی بانی خیر این مجموعه ورزشی و همکاری فدراسیون تنیس روی میز به نیکی یاد کردو احداث این مجموعه ورزشی را در زمره اعمال نیک و صالحات و باقیات دانست ، در ادامه تنی چند از خانم ها و آقایان در مسابقه تنیس روی میز و برنامه پاسخ به سوالات ورزشی شرکت کردند که به برندگان در این برنامه های شاد و متنوع جوایزی از سوی هیات تنیس روی میز اهدا گردید.
سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی با صرف صبحانه سالم که توسط مجموعه تالاراختصاصی تنیس روی میز و خانواده عبدالخالق امینی تدارک دیده شده بود پایان یافت .
این همایش ورزشی که از محل اداره ورزش و جوانان اوز شروع شده بودو پس از پیمودن مسیربلوار شهیدرجایی ، میدان بادگیر، خیابان جنگجو، خیابان شیخ محمدفقیهی در سالن اختصاصی تنیس روی میز با اجرای برنامه های متنوع ورزشی خاتمه یافت.
سیزدهمین همایش پیاده روی صبحگاهی به همت هیت ورزش های همگانی وهیت تنیس روی میز بخش و با همکاری اداره ورزش و جوانان و اورژانس ۱۱۵ اوز در فضای شاد و مفرح برگزار گردید .
شایان به ذکر است مجموعه اختصاصی تنیس روی میز اوز در ضلع شرقی سالن ریاست جمهوری به همت بلند نیکوکار جوان شهر عبدالخالق امینی به یادبود پدر و مادرشان شادروانان عبدالله امینی و شهربانو حلاجی و با مساعدتهای فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران احداث شده است .
در پایان میزبانان و حمایت کننده های مالی همایش های ورزش صبحگاهی که بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود به شرح زیر اعلام شد
۱- استاد عبدالکریم دانشی مدیر دفتر ازدواج و طلاق ۵۶ اوز
۲- فخرالدین یاقوتی یکی از فعالین در حوزه محیط زیست و بهداشت شهرو از طلاب مدرسه علوم دینی و امام جماعت مسجد مسکن مهرمحلی اوز
۳- خانم مریم جباری از فعالین اموراجتماعی شهر
۴- عارف مولوی مدیر کارگاه تولیدی کارتن سازی اوز
۵- شریف امینی مدیر باشگاه ورزشی اکسیژن اوز ویکی از قهرمانان ملی ورزش پرورش اندام و رئیس هیات پرورش اندام اوز
۶- انجمن محترم خیریه اوز
۷- بیمه ایران نمایندگی افسری اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد