تجلیل از دانشجویان ممتاز و برتر شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز و با حضور سرپرست معاونت فرمانداری و معاون اداره آموزش و پرورش ، مدیریت مدرسه عالی احمدیه و گروهی از دانشجویان و اعضای بنیاد نیکوکاران امیدآفرین طی آیین ویژه‌ای از دانشجویان موفق و برتر شهرستان اوز در تالار مدرسه عالی احمدیه تجلیل شد.


سید یوسف حسینی مدیرعامل بنیاد ضمن معرفی کامل بنیاد نیکوکاران امیدآفرین از آقایان عبدالخالق امینی و محمد وحدانی به عنوان بنیانگذاران این بنیاد یاد کرد و اعضای هیئت موسس و هیئت مدیره را معرفی نمود.
شیخ محمد صالح انصاری مدیر مدرسه عالی احمدیه با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد فضیلت علم و دانش و کسانی که در راه گسترش علم و دانش فعالیت می‌کنند صحبت کرد و کار بنیاد نیکوکاران را ستود.
سیاوش کریما دانشجوی موفق رشته ادبیات نمایشی دانشگاه هنر تهران دیدگاه خویش را درباره کمبودها و نقایص فرهنگی ابراز داشت و اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان و نیکوکاران این نقایص به ویژه موضوع کتاب و کتاب فروشی و به روز رسانی کتاب ها برطرف شود.
در انتها در دو نوبت از ۱۶ نفر از دانشجویان برتر پذیرفته شده که با معیار و ضوابط بنیاد انتخاب شده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با اهدای لوح تقدیر، پاور بانک، کتاب و کارت هدیه تقدیر و تجلیل شدند.


این آیین که از ساعت ۱۸ آغاز شده بود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ساعت ۱۹ پایان یافت. برپایی این آیین توسط بنیاد نیکوکاران امیدآفرین و همکاری تعدادی از نیکوکاران ومجتمع علوم دینی برپا شده بود.
پسین اوز= عملکرد بنیاد نیکوکاران امیدآفرین مورد تقدیر وتحسین است. به استحضار خوانندگان عزیز می رساند که گروهی از فرهنگ دوستان شاغل و ساکن در دبی و اوز با تشکیل «انجمن علمی فرهنگی اوز» اقدام به پشتیبانی از دانشجویان شهر اوز و اطراف کرده که کم و بیش ادامه دارد و حدود ۱۳۰ دانشجو از سوی این انجمن فارغ التحصیل و بعضاً نیز مشغول به کار هستند و همایش بزرگ تجلیل از دانشجویان راه یافته به آموزش و پرورش در تالار ورزشی شهدای اوز برگزار شد و در ادامه شورای سرپرستی نشریه عصراوز همه ساله برنامه تجلیل از دانشجویان را در ایام عید نوروز با شکوه خاص برگزار می کرده است.


2 دیدگاه

  1. انتخاب اصلح

    چرا برخی عادت دارند از موسسات و ادارات تحت امر خود برای تبلیغات شورای شهر استفاوه کنند؟؟ قطعا این استفاده ابزاری از موسسه مذکور و دانشجویان محکوم است .

  2. حکایت دفتر پلیس. +۱۰. در اوز

    دفتر خدماتی پلیس +۱۰. در این هفته روز سه شنبه. در بخش گله دار تاسیس واماده خدمت به مردم شد جهت اطلاع مردم. ومسولین. شورای شهر. اور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد