تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه لارستان و اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مراسم گرامیداشتی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، امام جمعه شهرستان لارستان، روحانیون و مدیر حوزه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع)، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لارستان، فرماندهان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و جمعی از پاسداران نواحی مقاومت بسیج سپاه  شهرستان های لارستان و اوز ، صبح امروز در تالار شورای شهر لار برگزار شد.

در این همایش بزرگ، سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم امام جمعه لارستان و سرهنگ علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس،بیانات و مطالبی را در خصوص استاد شهید مرتضی مطهری و جایگاه والای علمی و معنوی این استاد  بیان نمودند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، به  نقش برجسته این عزیزان در معنویت بخشی و جهاد تبیین در مجموعه سپاه و بسیج و در بین آحاد مردم جامعه اشاره نمودند.

 در ادامه این مراسم، از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نواحی مقاومت بسیج سپاه شهرستان های لارستان و اوز تجلیل به عمل آمد.


3 دیدگاه

  1. اوزی کارمند

    حاج احمد آقا به شما به عنوان هادی سیاسی سپاه اوز خسته نباشید می گویم خدمات شما مردم اوز در حافظه خواهند داشت

  2. آغازین سالهای دهه هفتاد وخدمت شما به دولت وفرمانداری در آرشیو حافظه تاریخی اوز خواهند ماند

  3. درخدمت به دولت و جمهوری اسلامی احمد خضری در اوز. کامران نجف زاده ویوسف سلامی. و حسینی بای از تهران وعبدالله اعظمی از خنج. نمونه هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد