تجلیل از پذیرفته شدگان برتر دانشگاهها

به همت محمد فقیهی فعال فرهنگی و دبیر انجمن علمی و فرهنگی اوز شاخه دبی و توسط دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از سه تن از راه یافتگان به دانشگاه که دارای رتبه عالی بوده اند طی آئین ویژه ای تقدیر شد.

این آئین که در تالار تازه تاسیس ویدئو کنفرانس دانشگاه آزاد برگزار گردید ابتدا عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه گفت: پس از مصاحبه با این سه تن در پیام دانش به همت محمد فقیهی دبیر انجمن علمی و فرهنگی شاخه دبی مقرر شد از این سه دانشجو موفق تقدیر شود. وی افزود: در این دانشگاه ۸ باب تالار وجود دارد، که عملیات نصب دستگاه سینما نیز در یکی از تالارها به پایان رسیده است و به زودی شهر اوز به واسطه دانشگاه آزاد دارای تالار سینما شده و فیلم های سینمایی روز در آن نمایش داده می شود.

محمدصدیق پیرزاد رئیس هیات امنا دانشگاه نیز به پیشرفت  کمی دانشگاه اشاره کرد و آن را ستود و برای ارتقاء کیفی آن نیز آرزوی موفقیت کرد. صفا خضری، پارسا فقیهی دانشجویان حاضر در جلسه رمز موفقیت خویش را بطور مختصر اعلام کردند و از زحمات والدین، معلمان و کارشناسان سپاسگزاری نمودند. محمد کراماتی به نمایندگی از محمد فقیهی به دانشجویان تبریک و برای سایر دانشجویان نیز آرزوی موفقیت کرد. شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی با اشاره به قرآن از ارزش علم و دانش صحبت کرد و گفت: باید در کسب علم و دانش قرآن را الگوی خویش قرار دهیم. انصاری مشکلات جوامع را نتیجه عملکرد باسوادانی دانست که معنویت را درک نکرده اند. مهران عسکری، مسعود کراماتی، اسماعیل فقیهی، احمد خضری، محمدحسین آتش فراز بخشدار، فروغ هاشمی، سامیه اعتمادی و عبداله معصوم زادگان نیز درباره علم و دانش صحبت کرده و برای دانشجویان آرزوی موفقیت نمود، و از آنان درخواست کردند که در شهر اوز خدمت کنند.

در پایان لوح تقدیر و هدایا به صفا خضری پذیرفته شده در رشته پزشکی دانشگاه یزد، محمد فقیهی پذیرفته شده در رشته برق مقطع دکترا در دانشگاه شیراز و پارسا فقیهی پذیرفته شده در رشته مکانیک دانشگاه تهران و محمدصدیق پیرزاد بانی ساخت تالار کف تئاتر و تعدادی از مدرسان دانشگاه اهداء شد و مدعوین در تالار شیخ سعدی دانشگاه به صرف شام پرداختند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد