تجلیل از یاوران شورا و دوست داران بهداشت در اوز

از سوی بخشداری و شهرداری اوز از یاوران شورا و گروه دوست داران بهداشت محیط زیست اوز طی آئین ویژه ای قدردانی به عمل آمد. در این آئین ابتدا محبی رئیس شورای حل اختلاف و عضو شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم به حضار از گروههای دعوت شده که بدون چشمداشت مادی فعالیت می کنند. سپاسگزاری کرد. بخشدار نیز موضوع مشارکت و خرد جمعی را یکی از ویژگی های خوب مردم اوز دانست و گفت: یاوران شورا در بیشتر زمینه ها کمک کرده و ما از آنان سپاسگزاریم.

محمدحسین آتش فراز افزود: دوستداران محیط زیست نیز با الهام از فرهنگ مشارکتی توانسته اند موفق شوند. وی از یاوران شورا و دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا آسیب های اجتماعی محلات را جداگانه بررسی و تدوین کنند. بخشدار موضوع آب را جدی قلمداد نمود و گفت: به کمبود آب و صرفه جویی در این ماده حیاتی باید اهمیت داده شود. این مقام سیاسی اضافه کرد که حمایت از تولید ملی و کالاهای داخلی را در راس برنامه قرار دهید. در آخر وی توصیه کرد که دوستداری طبیعت و فرهنگ مشارکتی را باید در جامعه نهادینه کرده و نوجوانان و کودکان را در این امور دخالت دهیم.

شیخ صالح انصاری مدیر مدرسه عالی احمدیه طی سخنانی گفت: یاوران نقش خداوند را در روی زمین ایفا می کنند. محیط زیست هنر خداست و دوستداران محیط زیست دوستداران هنرمندی خالق هستند. وی افزود هر انسانی که همراهی با خدا بکند به آرامش می رسد. هر انسانی که با خلق همراه شد با خدا نیز همراه می شود. این مقام روحانی در پایان حضار را برای استقبال از ماه مبارک رمضان دعوت کرد. در ادامه مهران عسکری نایب رئیس شورا، محمد فروغی، شهردار، نورالدین صمدانی، فرید نامی، ابراهیم پسنده و طیبه هاشمی مطالبی را ایراد کردند. شهردار گفت: یاوران شورا و دوستداران محیط زیست در ایام نوروز زحمات زیادی کشیدند که از آنان قدردانی می شود.

مسعود کراماتی افزود: فرهاد پیرزاد مدیر روابط عمومی شهرداری در شورای اداری لارستان موفق به دریافت لوح تقدیر شده است. شهردار در پایان اظهار داشت: سگ های ولگرد جمع آوری شدند ولی برای تهیه آذوقه آنان با مشکل روبرو هستیم که جا دارد شهروندان همکاری کنند. در پایان لوح تقدیر به فرید نامی به نمایندگی از همه یاوران شورا و دوستداران محیط زیست اهدا شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد