تجلیل بخشداری بیدشهر از اصحاب رسانه

 به گزارش پسین اوز، طی آیین ویژه‌ای در تالار اجتماعات مرکز بخش بیدشهر از اصحاب رسانه شهرستان با حضور امام جمعه، دهیاران و اعضای شورای های بخش بیدشهر تجلیل شد.

بخشدار بیدشهر اظهار داشت: تکریم از اصحاب رسانه وظیفه ماست و واقعا خبرنگاران و مدیران رسانه شهرستان اوز رویدادهای منطقه را به سرعت خوبی پوشش داده و موجب آگاهی شده است. محمد شاحسنی شوراهای بخش را قوی دانست و گفت با کمک و یاری دهیاری‌ها، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه موتور بخشداری را روشن و به جلو می‌بریم.

احمد خضری، مدیرمسئول پسین اوز گفت: یکی از دستاوردهای ارتقاء شهرستان اوز، ایجاد بخشداری در بیدشهر و تشکیل این جلسه بزرگداشت در بخشداری است. خضری با اشاره به توانمندی‌های بخش نوپای بیدشهر گفت: این بخش از نظر تاریخی و اجتماعی توانا و دارای سابقه درخشان است. می‌طلبد که مسئولان با تاسیس خانه های فرهنگ، کتابخانه‌ها، ایجاد سایت های مجوز دار و نشریه خبری و اجتماعی در بخش بیدشهر در روند توسعه پایدار این بخش شتاب بیشتری ببخشند. مدیرمسئول پسین اوز برای انتشار اخبار و آثار اهالی اعلام آمادگی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز از نبود خانه فرهنگ در این بخش گلایه کرد و تقاضا نمود تا اقدام شود. علاوه بر آن خانه کسب و کار را نیز راه اندازی کنید. فروغ هاشمی توانمندی بخش بیدشهر را در هنرهای سنتی ستود.

حمیرا نامدار از اعضای نشریه پسین اوز قلم را زبان دوم دانست و گفت: لحظه ها را با زبان دوم ماندگار می کنیم و شما هم همکاری کنید تا لحظه ها و رویدادهای بخش بیدشهر ماندگار شود.

شیخ عبدالعزیز منصوری امام جمعه کوره از اینکه برای اولین بار تجلیل از اصحاب رسانه در کوره برگزار می‌شود اظهار خوشنودی کرد و گفت: شما واقعیت و مطالبات را به مردم و مسئولان بازگو می کنید از اصحاب رسانه سپاسگزاریم.

 سید شرف الدین حسینی رئیس شورای بخش بیدشهر و قلات گفت: رسانه در اوز با عصر اوز و گردانندگان آن مشهور شد. عصر اوز توانست اوز و لارستان را به فارس و حتی کشور معرفی کند و دبیرخانه پایتخت‌کتاب ادامه دهنده راه عصر اوز شد.

مرتضی اسماعیلی مدیر مسئول مربوطی ضمن تبریک برای همکاری با تاسیس سایت در کوره اعلام آمادگی کرد.

در ادامه محمد سروی، شهرام عباسی، عبدالمجید رزم آهنگ، فرنگیس پاسلاری، صلاح الدین منصوری، محمد رفیع انصاری، نادر وخشوری، ایرج کریم زاده، مریم امینی، فرشید بازیاری و محمد تقی فراشبندی ضمن تبریک روز خبرنگار از برگزارکنندگان این مراسم سپاسگزاری و برای اصحاب رسانه شهرستان اوز آرزوی موفقیت کردند.

 در پایان از سوی شاحسنی بخشدار بیدشهر لوح تقدیر و هدیه به اصحاب رسانه اهدا شد.


1 دیدگاه

  1. چرا از روستای بیدشهر هیچکس دعوت نشده ؟؟؟
    نه خبرنگاری نه مسئولی؟؟؟
    چه خبره خداییش؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد