تجلیل تیم فوتسال بانوان نصراوز از خدمات رئیس سابق اداره ورزش و جوانان اوز

تیم فوتسال بانوان نصراوز از خدمات چندین ساله سیدیوسف حسینی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان تقدیرکرد .


در این مراسم زینب نصر سرمربی تیم فوتسال نصراوز در تجلیل از خدمات مسئول سابق اداره ورزش و جوانان گفت تیم فوتبال بانوان نصر اوز درطول فعالیت ورزشی خود همواره موردحمایت سیدیوسف حسینی قرارداشته وکسب موفقیت های این تیم در مسابقات استانی و منطقه ای را مدیون حمایت های ریئس سابق اداره ورزش وجوانان اوز دانست . در ادامه علی تیرزن عضو هیت مدیره تیم فوتسال نصراوز گفت بی تردید خدمات صادقانه سیدیوسف حسینی در اداره ورزش و جوانان اوز بر هیچ کس پوشیده نیست و خدمات این مردورزشی در جامعه اوز تا سالها به یادگار باقی خواهدماند وی همچنین از همکاری های همه جانبه هیات فوتبال و کمیته فوتسال شهرستان اوز در همراهی و حمایت از تیم فوتسال بانوان نصر اوز تقدیر وتشکر نمود .
در این مراسم سیدیوسف حسینی از لطف و محبت تیم فوتسال نصر و جامعه ورزش شهر نسبت به خود تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که در ادامه راه نیز از هیچ کوششی برای همکاری با تیم فوتسال بانوان نصر اوز و خدمت به جامعه ورزش فروگذار نخواهد کرد .
در پایان لوح سپاسی که توسط تیم فوتسال نصراوز تدارک دیده شده بود به پاس خدمات سید یوسف حسینی در همراهی با این تیم به وی اهدا گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد