تجلیل شورای شهرستان و شهرداری اوز از اصحاب رسانه

تجلیل شورای شهرستان و شهرداری اوز از اصحاب رسانهبه گزارش پسین اوز، نشست مشترک اعضای شورای شهرستان و مشاوران شورای اسلامی شهر و شهرداری از اصحاب رسانه در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 رئیس شورای شهرستان آغازگر جلسه بود که روز خبرنگار را به اصحاب رسانه اوز تبریک گفت. جعفر راستگو افزود: جلسه رسمی و علنی شورای شهرستان به اتفاق مشاوران و روسای کمیسیون ها و شهردار برگزار شده و از اصحاب رسانه زحمتکش نیز قدردانی می شود.

سخنگوی شورای استان با اشاره به نقش حساس خبرنگاران اظهار داشت: برای ما ثابت شد که اصحاب رسانه در ارتقاء بخش اوز نقش حساس داشته و در هدایت جامعه بسیار خوب عمل کردند که از آنان تقدیر می شود.

 شهردار اوز نیز گفت: خبرنگاری شغل حساس و با مسئولیتی است چون هر چه بنویسند عده ای ممکن است ناراضی باشند و پیوسته با چالش روبرو هستند. مطالبه‌گری و انتقاد ویژه خبرنگاران است که مسلماً با مذاق گروهی سازگار نیست مسعود کراماتی با اشاره به موفقیت فرهنگی شهرستان گفت: امیدواریم در سایر مقولات نیز پیشرفت کنیم.

تجلیل شورای شهرستان و شهرداری اوز از اصحاب رسانهمحمود محبی رئیس شورا، مهران عسکری عضو شورا و مشاور شورای شهرستان، علی تیرزن از اصحاب رسانه و مشاور شورای شهرستان، سید شرف الدین حسینی رئیس شورای بخش بیدشهر، عبدالله معصوم‌نژاد رئیس اتاق اصناف و مشاور شورا، شاکر عبدی رئیس شورای بخش مرکزی، یونس امیدوار مشاور شورا ضمن اعلام تبریک روز خبرنگار مطالبی را مطرح ساختند.

احمد خضری، مرتضی اسماعیلی، عبدالعزیز خضری، حمیرا نامدار و فروغ هاشمی  نیز ضمن سپاسگزاری از برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران پیرامون رسالت رسانه صحبت کردند.  در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی شهرداری و شورای شهرستان به مدیران مسئول از اصحاب رسانه سپاسگزاری کردند.


1 دیدگاه

  1. درجا زدن شهرداری اوز

    شهرداری اوز سالیان زیادی است که رتبه ان ثابت مانده ودر رتبه ۶ درجا میزند درحالیکه شهرداریهای گراش وخنج که قدمت انها خیلی کمتر از شهرداری اوز است به دتبه ۷ ارتقا یافته اند شهردار اوز باید یخت پیگیری نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد