تجلیل و تکریم از بازنشستگان اوز

به گزارش پسین اوز و در آستانه بزرگداشت هفته معلم و به همت اداره آموزش و پرورش منطقه اوز آئین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در آموزشگاه عابدینی برگزار گردید.

در این آئین که برای نخستین بار روسای بازنشسته اداره در سال های پیشین نیز حضور داشتند، محمدصدیق پیرزاد رئیس اسبق و بازنشسته پیشکسوت خاطراتی از امیرکبیر و سال های دوران مسئولیتش، امان الله فتحی خاطراتی از تاسیس هنرستان و دانشسرای مقدماتی دختران، محمدمهدی استحکامی جهرمی پدر شهید حرم که از جهرم آمده بود، محمد فیاض پور و بهرام زمانی روسای سابق نیز هر کدام خاطراتی از فرهنگ و خوبی های مردم اوز به ویژه نیکوکاران در امر مدرسه سازی را بازگو کردند.

عبدالحمید پیشداد بازنشسته فرهنگی نیز به بیان خاطراتی پرداخت و در انتهای جلسه بین ۱۲۳ نفر بازنشستگان عضو صندوق ذخیره قرعه کشی به عمل آمد و به ۱۰ نفر از بازنشستگان عزیز مبلغ یکصدهزار تومان اهدا شد.

محمدرضا رضائی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز ضمن تشکر از حضار به ویژه روسای اسبق و سابق که از راه های دور در این آئین شرکت داشتند گفت: آموزش و پرورش انسان ساز است و ما با کمک و یاری مردم و همچنین با مشاوره و همکاری بازنشستگان اقدام به تشکیل شورای مشورتی نموده و توانسته ایم در پیشبرد اهداف آموزش موفق باشیم. رضائی در پایان اظهار داشت بسیار خوشحالم که توانسته ام ۵۵ نفر نیروی بومی را که پیوسته دغدغه مردم بوده است استخدام کنم. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز از همکاری مردم، مسئولان بخش و شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش فارس سپاسگذاری کرد.

محمدحسین آتش فراز بخشدار نیز طی سخنانی اظهار داشت ابتکار اداره آموزش و پرورش اوز در این گردهمائی که روسای اسبق، سابق و فعلی به اتفاق کارکنان زحمتکش بازنشسته دور هم جمع شده و تجدید دیدار می شود. جای بسی تقدیر دارد. مردم اوز نه تنها در آموزش و پرورش بلکه در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی و غیره فعال و خیراندیش هستند.

جلسه گردهمائی بازنشستگان با صرف شام در آموزشگاه محمودزاده پایان یافت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد