تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان عرصه پژوهش منطقه اوز

به گزارش پسین اوز، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان عرصه پژوهش با حضور مسئولان در سالن پژوهشسرای بدری برگزار شد.  

در این مراسم رضایی رئیس آموزش و پروش عنوان کرد: تعلیم و تربیت حائز اهمیت است و نقش حیاتی برای دانش آموزان همکاران آموزشی دارد. وی  پژوهش و آموزش را مکمل یکدیگر دانست و خواستار توجه جدی به این دو حوزه  شد. پژوهش محقق نخواهد شد و باید از روش های گوناگونی استفاده و اقدام پژوهی شود. و کسب مقام برتر پژوهشسرا را به خانم صدیقی و همکاران ایشان تبریک گفت.

ایراندخت صدیقی مسئول  پژوهشسرا اظهار کرد:  فعالیت خود را از مهرماه ۹۵  شروع کرده است و توانسته اند مقام دوم پژوهشسرای برتر در بین کل پژوهشسراهای استان و مقام اول استانی در بین پژوهشسراهای جدید التاسیس به دست آورده (یعنی پژوهشسراهایی که کد و مجوز اداره کل از وزارتخانه را از بین ۱ تا ۵ سال فعالیت می کنند را دارند) را به دست آورده اند. در برنامه های امسال سعی بر این است که بتوانیم پژوهسشرا را به رسالت اصلی برسانیم.  وی با تشریح برنامه ریزی های  صورت گرفته در خصوص برگزاری کارگاه های تخصصی، فعالیتهای مختلف پژوهشی، گزارشی از مجموعه فعالیتهای انجام گرفته را ارائه نمود.

در ادامه مسئول پژوهشسرا گفت: همایش ها فقط مختص به اوز نیست و مناطق لار، گراش، خنج و جویم را نیز تحت پوشش قرار داده ایم و با حمایت هایی که از طرف اداره آموزش و پرورش اوز داریم ان شاالله بتوانیم ثبت اختراع بین المللی داشته باشیم.  و از مسئولین خواست که به پژوهشسرا دید مثبتی داشته باشند و نیازها و امکانات پژوهسشرا  در حد تجهیزات علوم نوین را برای دانش آموزان فراهم کنند. و همچنین توانسته ایم  مجوز دبیرخانه جشنواره دستاوردهای علمی پژوهشی استان فارس را بگیریم و در صدد گرفتن مجوز دبیرخانه گیاهان دارویی نیز هستیم.

در پایان این نشست با حضور مسئولین حاضر در جلسه با اهدای لوح و هدایا، از پژوهشگران برتر و فعالان عرصه پژوهش تجلیل شد.

* مقام آوران اول استانی در مدارس فصلی خلاقیت بنیاد ملی نخبگان:

 سمانه کریم زاده، الهه حسینی، مهناز طاهری، امیر بناری

* اسامی دانش آموزان مقام آور در جشنواره دست آوردهای علمی – پژوهشی استان:

سانیا خرم، آیدا احمدی، ابتسام عبدی، امیر فقیهی پور، سعید امینی، عرشیا نامدار، علی خوانساری، شقایق صالحی، آمنه عالی پور، حسنی بدری، شبنم شاهی عنبران، مسعود ترکمن، احسان کامیاب، صدری صبورزاده، مصعب هرمی، سعیا امینی، ساره رسولی، رمیصا قاسمیان، فائزه امینی، سبحان خادمی، آرتمیس خضری، بهاره میرزاده.

 * فعالان عرصه پژوهش:

ایراندخت صدیقی، مهراب احمدی منفرد، مجتبی خرم، فرشته احراری، سمیه زارعی، الهام امیرپور، فاطمه رعیت پیشه، نسیم کمالی، فرزانه قادری نژاد، فائقه نامی، زبیده قاضی زاده، عاطفه قائدی، لیلا غفاری، منیژه نوروزی، زینت طاهری، سمیه جوکار، سمیه نظری، فاطمه نجاتی، گل افشان بروزی، حبیبه انصاری، زهرا پرسیان، آزیتا ابراهیم نژاد

 

 

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد