تزلزل نشریات چاپی شهرستان اوز

مشکلات اقتصادی رایج در جامعه، گریبان صنعت نشر را هم گرفته است. غیر از چاپ و انتشار کتاب صدالبته که به روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و مجله هم آسیب فراوان رسانده است. هم اکنون در شهر اوز پسین، پیام و پیام دانش که به دلیل عشق و علاقه چاپ می شوند به بیمار بدحالی شبیه هستند که هیچ شور و رمقی ندارند، و پیوسته در حال کاهش تیراژ و صفحات و تعدیل نیرو و جابجائی مکان و غیره هستند.

درآمدها سیر نزولی داشته و هزینه ها سیر صعودی؟!!! حاصل این موضوع، نوامیدی و بیکاری و دلسردی و بی رمقی است. باید تا دیر نشده در وهله اول همچون گذشته نیکوکاران بی ادعا، فعالان اجتماعی، دلسوزان جامعه، علاقمندان به نشر و کتاب و خلاصه مردم فرهنگ دوست برای احیای نشریات که نماد فرهنگی و توسعه شهرستان هستند تدبیری و راه چاره ای پیشنهاد کنند.

بدیهی است دولت و نماینده آنان فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سوبسید اختصاص دهند و این بیماران عاشق را درمان کنند.


1 دیدگاه

  1. اوزی. از شیراز

    به نظر می‌رسد. روزنامه های مکتوب وچاپی بخاطر. رشد. اخبار در دنیای مجازی وسرعت. انتشار اخبار. جدید در همه ایران. دچار مشکل. شدند واین. طبیعی. است. اخباری که بعد از یکماه بخواهد. در روزنامه هامنتشرشوند. دیگر. جذابیت ندارد بنابراین ضمن کمکهایی که باید ازطرف مسولین. بشود. اما خبر رسانی مکتوب باید. چاره. اندیشی. شود. موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد