تصادفات استان فارس روزانه ۲ فوتی دارد

آمار تلفات تصادفات در استان فارس طی ۸ ماه گذشته ۴۴ درصد در صحنه، ۲۵ درصد در مرکز درمانی و ۲۱ درصد حین انتقال بوده است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره عملیات ترافیک پلیس راهور فارس، آمار جان باختگان تصادفات در این استان از قربانیان کرونا و جنگ تحمیلی بیشتر است.

سرهنگ فرج الله موسوی گفت: روزانه ۴۵ تا ۶۰ نفر در کشور در اثر تصادف قربانی می شوند و در ۸ ماه ابتدای سال جاری در استان فارس روزانه ۲ فوتی داشته ایم. وی علت تصادفات را بیشتر در : ۱- عدم رعایت حق تقدم ۲- عدم توجه به جلو ۳- عدم توانائی در کنترل خودرو دانست و افزود: اکثر تصادفات در این استان از ساعت ۱۶ (۴عصر) تا ۲۴ (۱۲ شب) رخ می دهد.

سرهنگ موسوی اعلام کرد که: شهرستان های شیراز، نورآباد، لامرد و کوه چنار بیشترین آمار تصادف فوتی را داشته و شهرستان های لارستان، بوانات و جهرم کمترین آمار تصادف فوتی در ۸ ماه گذشته به خود اختصاص داده اند. رئیس اداره عملیات ترافیک پلیس راهور فارس در ادامه اظهار داشت: ۲۰ درصد کل مبالغ جریمه ها از خزانه دولت به حساب پلیس راهور واریز می شود که ۱۵ درصد آن برای تامین و تجهیزات ترافیکی و ۵ درصد صرف فرهنگ سازی در حوزه راهنمائی و رانندگی می شود.


3 دیدگاه

  1. تقاضا از اداره راه و شهرسازی منطقه

    شهرستان اوز در جنوب فارس از نظر داشتن جاده‌های استاندارد و۴ بانده از فقیر ترین مناطق است تا جاییکه از نظر جاده در حاشیه وانزوا قرار گرفته است از مسولین و نماینده مجلس وسایر مسولین تقاضای رسیدگی داریم

  2. استان فارس کمبود راه دارد وقتی می گوئیم راه باید استاندارد باشه نه راه کن عرض که تصادف بشه

  3. راه مربط وراه اوز خنج باید ۴ باند بشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد