تکریم دفتر نمانیده مردم در مجلس از اصحاب رسانه

به گزارش پسین اوز، رئیس دفتر نمانیده مردم در مجلس به منظور تکریم و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اوز جلسه ای در محل دفتر برگزار کرد.

در این نشست که جعفر یوسفی جانشین رئیس دفتر نماینده در گراش، فرزاد رحمانیان مدیر روابط عمومی و عبداله کاظم اف خبرنگار و عکاس دفتر نماینده، راضیه شمسی جانشین رئیس دفتر نماینده در اوز و مدیران اصحاب رسانه های پسین، پیام، پیام دانش و مربوطی حضور داشتند.

رئیس دفتر نماینده مردم در شهرستان اوز هدف از تشکیل نشست را تشریح کرد و گفت: روزنامه نگاران نقش مهم و اثرگذار در جامعه دارند. فرزاد شریفی با اشاره به سابقه طولانی شهرستان اوز در امر خبرو کتابت افزود: ثمره این سابقه خوش یمن بالندگی و پیشرفت بوده و می باشد.

جعفر یوسفی جانشین رئیس دفتر نماینده در گراش ضمن تبریک روزخبرنگار و اعلام پیام دکتر حسین زاده به اصحاب رسانه  گفت: همبستگی و اتحاد خبرنگاران ۴ شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز لازم و ضروری است.

راضیه شمسی جانشین رئیس دفتر نماینده در اوز ضمن تشکر از اصحاب رسانه شهرستان اوز گفت: در منطقه رسانه های اوز شهره هستند.

فرزاد رجائیان با سپاس از اصحاب رسانه شهرستان که به موقع و سریع اخبار را پوشش و با دفتر نمایندگی همکاری دارند همبستگی رسانه های اوز در قالب رشا، باعث شفافیت اخبار و مطالب می شود.

در ادامه احمد خضری، عبدالعزیز خضری، ابراهیم احمدی و مرتضی اسماعیلی ضمن تشکر از برگزاری این نشست مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه را ذکر کردند و اعلام نمودند شفافیت بهترین مطالبه ای است که ما از نماینده داریم. نشست با اهدای تمثال سردار شهید سلیمانی، لوح تقدیر و شیرینی پایان یافت.


1 دیدگاه

  1. بسیار متین وعالی ، خوب است که رئیس دفتر نماینده به فکرتان بوده ، لازم بود که شورای ششم هم چنین کاری می کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد