جاده شیراز -لارستان – بندرعباس یکی از پرترددترین محورهاست

بازدید معاون وزارت راه و شهرسازی و فرماندار ویژه لارستان از پروژه های در حال احداث راهسازی

فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع  در اتمام دو بانده کردن محور شیراز-لارستان-بندرعباس  شد/

جاده شیراز -لارستان – بندرعباس یکی از پرترددترین محورهاست

معاون وزارت راه و شهرسازی و فرماندار ویژه لارستان از پروژه های در حال احداث حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان بازید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مهندس امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع  وزارت راه و شهرسازی به اتفاق دکتر عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس میرزایی سرپرست دفتر فنی استانداری، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری و دیگر مسئولین شهرستان  از پروژه های در حال احداث حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان بازدید و از چگونگی اجرای عملیات این طرح ها اطلاع یافتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابتدا از جاده تل تل و ورودی بخش بیرم و تونل در حال احداث این منطقه دیدن کرد. در ادامه از محور شیراز- لارستان – بندر عباس و لاین دوم تونل وحدت  این محور بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه سالیانه میلیون ها مسافر از محور شیراز- لارستان و بندر عباس عبور می کند، گفت: باید هر چه سریع تر اجرای دو بانده شدن این محور به پایان برسد.

حسنی همچنین  با اشاره به اینکه این محور مسیری  است که دو استان جنوبی کشور را به هم متصل می کند؛ افزود: توجه ویژه به وضعیت بهبود این جاده، باعث کاهش آمار تصادف و جانباختگان این مسیر می گردد، البته طی سالیان اخیر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در این محورها کارهای خوب و قابل قبولی را ارائه کرده است. همچنین  توجه به قانون و با نصب دوربین در این محورها هم شاهد کاهش تصادفات بوده ایم.

وی ادامه داد: این محور که به بنادر جنوبی  کشور وصل می شود و  هر سال بیشتر از سالهای قبل مورد استقبال مسافران بوده، یکی از پرترددترین محورهای استان فارس و همچنین یکی از پرحادثه‌ترین محورها طی فصول مختلف سال است که  تامین اعتبار لازم موجب تسریع بخشیدن در اتمام پروژه می شود.

فرماندار ویژه لارستان همچنین در خصوص ساخت لاین دوم  تونل وحدت هم گفت: با بهره برداری از این تونل، دسترسی به بنادر جنوبی کشور تسهیل میشود و یک روان سازی خوب و راحتی در محور شیراز-لارستان – بندرعباس صورت می پذیرد.

مهندس امینی معاون  برنامه ریزی و مدیرت منابع وزارت راه و شهرسازی نیز قول مساعد در جهت تامین اعتبار بخشی از هزینه های این طرح ها را داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد