جشن الفبا و پایان کلاس اول مجتمع آفرینش

پایه اول دخترانه مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش نخستین سال توانایی خواندن و نوشتن خود را همراه با خانواده، مسئولان و اولیاء در مجتمع جشن گرفتند.

به گزارش پسین اوز، مدیر و موسس مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش، دانش آموزان پایه اول مجتمع آموزشی و فرهنگی دخترانه آفرینش گفت: در یک روز به یادماندنی و در یک اقدام عملی، مهم ترین درس مهارت زندگی که همان زبان قدردانی از بزرگ ترها به ویژه معلم و پدر و مادر است را آموختند و از این ببعد پیوسته شکرگزاری نعمت های بیکران الهی بوده و باشند.

پروین دادستان گفت: در این آیین علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرورش، علی خوش رو کارشناس مسئول آمورش، صادق زارع مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، حسین روانشاد رئیس دادگستری، احمد خضری مدیر خانه مطبوعات، اولیاء دانش آموزان، معلمان، معاونان، آموزگاران و دبیران مجتمع حضور داشتند و دانش آموزان کلاس اول با اجرای سرود الفبا توانستند توانایی خویش را نمایان سازند.

دادستان اضافه کرد که: رضایی مدیر آموزش و پرورش و روانشاد رئیس دادگستری ضمن تبریک به دانش آموزان اظهار داشتند پایان کلاس اول آغازی برای سایر موفقیتهاست.

گفتنی است این آیین با تلاوت قرآن توسط حاملان قرآن، سرود جمهوری اسلامی و چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و در پایان از طرف مجتمع هدایائی به رسم یادبود به دانش آموزان اهدا شد.


2 دیدگاه

  1. گلایه. یک اوزی

    با شهرستان اوز وباز از اینگونه خبرها درحالیکه در شهرستان های مجاور خبر از بلوار ومیدان وکارگاه اقتصادی می‌رسد اوز در باره موزه و خبرهای موزه و……اینچنا نی این مسایل است که شهر اوز در رکود است

  2. دوستداراوز

    آفرین به همه بچه های کلاس اول در شهرستان تبریک می گوئیم البته خانم دادستان چهره معروف وزحمتکش آموزش وپرورش است خداوند اورا حفظ کند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد