جشن کتاب در روستای دوستدار کتاب فیشور

در بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی پنج شنبه ۱ آذرماه ۹۷ جشن کتاب در روستای دوستدار کتاب فیشور در سالن آمفی تئاتر رحیم پور با حضور دکتر منوچهری مدیر کتابخانه های عمومی استان فارس، مسئولین اوز، لار، فیشور و کتابداران اوز و دوستداران فرهنگ برگزار شد.

در این آئین دکتر منوچهری مدیر کتابخانه های عمومی استان فارس، آتش فراز بخشدار اوز،  فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شیخ محمد عزیز حنیفی امام جمعه فیشور، شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور و فاطمه گل حقیقت کتابدار فیشور، در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه و فعالیت کتابداران متخصص و مجرب که توانسته‌اند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و در ترویج فرهنگ کتابخوانی به صورت هدفمند گام بردارند. در بعضی از کتابخانه‌ها شاهد برگزاری طرح‌های خلاقانه در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستیم که باعث جذب مخاطب به کتابخانه می‌شوند صحبت کردند.

 در جشن کتاب از فاطمه گل حقیت به عنوان کتابدار نمونه تقدیر و تشکر شد و رونمایی از کتاب شعر راضیه حقیقت، اجرای برنامه های غزل خوانی، حافظ خوانی، سرود دانش آموزان کتابخانه میرزایی و اجرای موسقیی زنده دف از برنامه های شاد این مراسم بود.

در پایان مسئولین از نمایشگاه صنایع دستی کودکان و نوجوانان فیشور در کتابخانه میرزایی بازدید کردند.

لازم به ذکر است جشنواره مروجان کتاب که طرحی وزارتی است چند سالی است برگزار می شود در مرحله نیمه نهایی معصومه هرمی و عاطفه بهزادی به عنوان مروج از اوز و فاطمه گل حقیقت از فیشور توانستند طرح های خوبی را ارسال نمایند و به مرحله نیمه نهایی برسند و در مرحله پایانی فاطمه گل حقیقت از اوز، روستای فیشور برگزیده شد. ضمن تبریک به فاطمه گل حقیقت و تمام مردم خوب استان فارسو روستای فیشور، دیار اندیشمندان و روستای دوستدار کتاب، برای این هنرمند که مسئول خانه فرهنگ و کتابدار مجتمع امیر میرزایی فیشور نیز هستند آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

فیشور در سال قبل نیز به عنوان روستای دوستدار کتاب انتخاب شد که بار دیگر از همراهی دهیار، شورای اسلامی و خیرین فرهنگی فیشور سپاسگزاریم.


10 دیدگاه

  1. درود بر خانم حقیقت
    یه فیشور واقعی و وطن دوست ایرانی

  2. امروز خبر رسیده سرکار خانم فاطمه گل حقیقت کاندیدا شورا شده،
    رای ما خانم حقیقت
    ایشان شعار نمیده عاشق ژادگاه اش فیشور

  3. امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰،خانم فاطمه گل حقیقت کاندیدا شورا شهر و روستا در منطقه فیشور شد
    رای ما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خانم فاطمه گل حقیقت
    تک رای من خانم فاطمه گل حقیقت

  4. احسنت بر خانم حقیقت

  5. فعال اجتماعی

    زنده باد بانو فاطمه گل حقیقت

  6. دوستدار فیشور

    یکدانه هستی برای نمونه هستی خانم حقیقت فرزند ملاعبدالعزیر مرد بزرگ منطقه استان فارس،خدابیامرز پدرتون بابت زحمات ایشان و تربیت چنین فرزندی

  7. درود بر بانوی اول ایران در مروج کتاب خانم فاطمه گل حقیقت

  8. درود بیکران به بانوی فرهنگی فیشور خانم حقیقت عزیز

  9. حق گو و حدشناس

    خبر سال ۹۷ الان ۱۴۰۲،الان ۶ سال گذشت ولی نه خبری از قول ها مسوولین برای کتابدار فیشور برای بیمه و حقوق در حد شعار و وعده بود،خدا جای حق نشسته

  10. احسنت بر خانم فاطمه گل حقیقت و خانم ایران امانی…دو بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد