حامیان و خیرین حوزه قرآنی کانون های مساجد تجلیل شدند

 به گزارش پسین اوز، از مدیران و حامیان فعال در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تالار فرمانداری شهرستان تجلیل شد.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان  ضمن تبریک ماه ضیافت الله عنوان کرد: موضوعیت امروز موضوعیت مبارکی است. بحث خیرین که ما همیشه سپاسگزار اقدامات خیرین بزرگوار و دستبوس آنها هستیم به خاطر اقدامات و تعاملات در حوزه‌های عمرانی و اجتماعی شهرستان و مشارکت با اقدامات دولت است که مانند ستاره های درخشانی هستند که با نور خود به ما روشنی می دهند و ما سپاسگزار آنها هستیم۰

 وی ادامه داد قرآن کتاب هدایت است و با ساماندهی این کانون ها فرهنگی و هنری انتظار می‌رود که ترویج مسائل دینی داشته باشیم.

 فروغ هاشمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: این مراسم هر ساله ویژه اعضای فعال کانون های مساجد و کسانی که در طول سال فعالیت های شاخصی در زمینه قرآن و دینی با اداره فرهنگ و ارشاد و سایر مجموعه ها داشته به صورت حضوری برگزار می‌کردیم. اما امسال به دلیل بیماری کرونا و این شرایط نتوانستیم قدردان زحمات و تلاش این عزیزان باشیم. خیرین شهرستان ما در همه حوزه‌ها از حوزه خدمات تا سلامت حضور داشته و این مراسم ویژه خیرین حوزه قرآن و عزیزان کانون  های مساجد است انشاءالله در سال‌های آینده بتوانیم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را قدردانی کنیم.

حجت الاسلام عدالتی رابط بین کانون های مساجد ضمن تبریک روز ملی اکرام و حامیان کتاب قرآن کریم گفت: تلاش در راه ترویج و اشاعه دین محمدی ضمیمه سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد به مساجد است. یکی از رسالت های کانون های مساجد مقابله با آسیب های اجتماعی بوده و طی جلسه‌ای که با  مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور و مدیرکل اداره ارشاد استان برگزار شده با توجه به ظرفیت مساجد شهرستان اوز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان همه مساجد می‌توانند به صورت الکترونیک تشکیل پرونده  داده و در این زمینه های فرهنگی و هنری فعالیت کنند.

در پایان این آیین از خدمات و فعالیت ۱۵ نفر از حامیان و خیرین حوزه قرآنی تجلیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد