خدمات شهرداری های فارس الکترونیکی می شود

خدمات شهرداری های فارس الکترونیکی می شودبه گزارش پسین اوز و به نقل از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و در راستای توسعه خدمات رسانی به مردم نسبت به الکترونیکی شدن خدمات شهرداری های استان فارس اقدام شده است.

مهندس پرویز کهندل در نشست خبری افزود: میز خدمت در شهرداری ها به دو صورت الکترونیکی و حضوری است. وی با اشاره به رفاه حال شهروندان گفت: تلاش شده است تا با ارائه خدمات به صورت الکترونیکی علاوه بر کاهش بوروکراسی اداری نسبت به ارائه خدمات اقدام شود.

مهندس کهندل تصریح کرد: یکی از اهداف توسعه میز خدمت این است که به صورت شفاف و قابل کنترل به مردم خدمات رسانی شود. وی در ادامه اظهار داشت: کاهش ترافیک، کاهش فساد اداری، کاهش بروکراسی اداری، کاهش تجمعات شهری و تسریع در صدور اوراق و پروانه ها از ویژگی های الکترونیکی شدن فرآیند خدمات شهرداری هاست. مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به شیوع بیماری کووید ۱۹ گفت: شهرداری ها بیشتر از سایر دستگاه های خدماتی و اجرائی متحمل خطر و زیان شده است و میزان درآمد شهرداری ها کاهش چشمگیری داشته است.


1 دیدگاه

  1. خدمت جناب فرماندار محترم

    قرار شده بود در مرداد ماه درشهرستان اوز ادارات پزشکی قانونی دادگاه واداره ثبت اسناد مستقر شود لطفا پیگیری واقدام نمایید موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد