خلاصه اقدامات فرمانداری اعلام شد

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، مهندس علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز خلاصه اقدامات خویش را به شرح زیر اعلام کرد:

 پس از تصویب ارتقای سیاسی بخش سابق و شهرستان کنونی اوز در ۱۰ مهرماه ۹۸ توسط هیئت محترم دولت، و با گذشت قریب به پنج ماه از وعده ی فرماندار در نمازجمعه بیست و دوم آذرماه سال گذشته به جهت استقرار و ارتقای ادارات در مرکز شهرستان و نظر به لزوم گزارشی از فعالیت ها و پیگیریهای انجام شده به مردم شریف شهرستان، مهندس علی پور فرماندار اوز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه مبارک، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون چارت سازمانی فرمانداری اخذ و نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته بطوریکه عمده ادارات تخصصی قبل از ارتقای سیاسی در بخش سابق مستقر بوده ، عنوان داشت: با پیگیریهای انجام شده تاکنون بنیاد مسکن و اداره کتابخانه های عمومی مستقر و مسئول راه اندازی شبکه بهداشت و درمان به مراجع ذیربط معرفی شده و همچنین مرکز دامپزشکی به اداره، حوزه مقاومت بسیج سپاه به ناحیه و ادارات برق، آبفا، آموزش و پرورش به مدیریت ارتقاء یافته اند.

مهندس علی پور در همین راستا اخذ چارت سازمانی فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان صورت پذیرفته و  هماهنگی جهت استقرار اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، دادگاه، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را از دیگر اقدامات و اهداف فرمانداری برشمرد و گفت: ان شاء الله با کمک و مساعی مدیران کل دستگاه های اجرایی، خیرین و همراهی مردم گام های اساسی این مهم محقق و عملیاتی گردد.

وی ضمن اشاره به اینکه برخی از ادارات همانند ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی که با تنزیل رتبه مواجه شده ، پیگیری، و مجدد استقرار یافتند. مهندس علی پور افزود: اراضی مورد نیاز برای فرماندهی سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی شهرستان و سایت اداری تامین، و در دست پیگیری جهت واگذاری نهایی است. لازم به ذکر است در سال گذشته شورای اسلامی شهرستان، شورای اسلامی بخش های مرکزی و بیدشهر جهت خدمات دهی و پیگیری امورات شهروندان تشکیل، و معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و بیدشهر معرفی، که این اقدامات با اولویت بهره گیری از نیروهای متخصص بومی صورت پذیرفته است.

 


5 دیدگاه

  1. تشکر. از فرماندار محترم

    با تشکر. از همت بلند. وزحمات فرماندار محترم. مردم انتظار. دارند که هر چه. زودتر. نتیجع. اقدامات. وزحمات. مسولین. وفرمانداری. شهرستان. را ببینند تا از مسافرت مردم. برای کارهای. ادارای وخدماتی خود. به. شهرهای. مجاور. کاسته. شود. وکلیه. کارهای. مردم. در خود. اوز. انجام گردد

  2. شمسی. از اهالی. کوره

    علت. ابنکه. در شهرستان. اوز. دفتر. خدمات پلیس ‍‍ ۱۰ وجود. ندارد چیست. در حالیکه. در جویم. وبنارویه. وبیرم. واشکنان این دفتر خدمت رسانی میکند. ومن برای کارهایم. له. دفتر جویم. میروم

  3. گله مندی از نبود دفتر پلیس 10

    مگر تاسیس دفتر پلیس ۱۰ چقدر کار دارد که مردم شهرستان اوز باید به لار وگراش وجویم وبنارو بروند

  4. خدا قوت به مهندس علیپور که در این مدت تلاش میکنند و شاهد پیگیریهای مجدانه شان هستیم .انشاءالله خداوند یار ویاورشان باشد و به ایشان توفیق خدمت بیشتر بدهد .آرزوی جزای خیر در این دنیا و آخرت برایشان دارم.

  5. سلام باوجودی که حدود هفت ماه ازشهرستان شدن اوزمیگذرد ولی اکثرادارات دایرنشده ازجمله اداره منابع طبیعی که روزانه خیلی استعلام ازشهرستان اوزبایدبه لارمراجعه کنند که این باعث ناراضیتی خیلی هاشده لطفااین موردراپیگیری فرماید ممنون مشویم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد