دانش آموزان دبستان زارع و افسانه شعبان نژاد

با حضور افسانه شعبان نژاد شاعر نام آشنا و دیر آشنای کودکان و نوجوانان امروز و دیروز ایران زمین که به دعوت دبستان پسرانه زارع اوز و مجتمع آموزشی آفرینش در اوز حضور داشتند مراسمی به بهانه روز دانش آموز در سالن الزهرا کانون فرهنگی شهید راستگو اوز توسط دبستان پسرانه زارع برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولین ومعتمدین شهر اعم از بخشدار و اعضای شوراومسئولین آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان و نونهالان عزیز برگزار گردید پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز عبدالرحمن رحیمی سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموز هنرمند امیر محمد قنبری پور با فلوت به زیبایی هر چه تمام تر در سالن طنین انداز شد.

سپس مجری برنامه احمد جلیلی از آموزگاران دبستان زارع پشت تریبون قرار گرفت و با قرائت شعری از خانم دکتر شعبان نژاد و عرض خوشامد به مهمانان عزیز برنامه به صورت رسمی آغاز گردید.

محمد شاه حسنی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز به عنوان سخنران مهمان پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن تشکر و خوشامد گویی به حضار به شعر خوانی با زبان کودکانه پرداختند و از میزان سرانه پایین مطالعه در کشور سخن گفتند و ابراز امیدواری کردند که هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در نسل جدید ما نهادینه گردد.

در ادامه دانش آموزان پایه اول روی سن آمدند و شعری از خانم شعبان نژاد رو به زیبایی اجرا کردند.

برنامه بعدی اجرای سرود همگانی نه بگو بود که توسط تمامی دانش آموزان مدرسه از پایه اول تا ششم اجرا شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در قسمت بعد خانم شعبان نژاد پشت تریبون قرار گرفتند و به صورت پرسخ و پاسخ با مجری برنامه و دانش آموزان از تالیفات و سوابق و زندگی شخصی و … سخن گفتند.

مراسم اهدای ابلاغیه و ادای سوگند نامه سفیران سلامت مدرسه یکی دیگر از قسمت های برنامه بود که توسط مسئولین حاضر در سالن صورت پذیرفت و پایان بخش برنامه نیز پذیرایی و اهدای هدیه ای از طرف مدرسه به رسم یادبود به تمامی دانش آموزان بود.

پس از اتمام برنامه دکتر شعبان نژاد و مسئولین شهر و آموزگاران و اعضای انجمن در سالن دانشگاه پیام نور ناهار را به دعوت آقای تیرنگ مدیریت دبستان زارع صرف کردند.


1 دیدگاه

  1. به نظر میرسد این فایل اشکال فنی دارد چون نمیتوان آنرا با پسوند  html و یا pdf ذخیره نمود.در زمان save as  با file  name طولانی مواجه میشود و به نظر میرسد نام تیتر خبر  با نام دیگری  غیر از تیتر خبر میخواهد ذخیره شود که مشکل ایجاد میشود. این نظر برای رفع مشکل فنی است و در صورت رفع مشکل  نیازی به انتشار آن نمیباشد .از پرسنل  محترم سایت تقاضا میشود برای خودشان امتحان نمایند که آیا میتواند فایل  pdf  از این خبر تهیه نمایند یا نه. البته سعی شود روی کامپیوتر دیگری  غیر از کامپیوتر اصلی  صورت گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد