درخواست مدیر آموزش و پرورش اوز از وزیر

مدیرآموزش و پرورش شهرستان اوز به اتفاق مدیران آموزش و پرورش شهرستان های لارستان، خنج، گراش و جویم و با هماهنگی نماینده در مجلس با وزیر آموزش و پرورش دیدار و درخواست های شهرستان را مطرح کردند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، با هماهنگی حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس، مدیران آموزش و پرورش شهرستان های: اوز، لارستان، خنج، گراش و جویم با یوسف نوری وزیرآموزش و پرورش در روز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ دیدار و گفتگو کردند.

برپایه این گزاش مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز نیز مطالبات این شهرستان را مطرح ساخت. علی اصغر رضائی ابتدا از کمبودهای آموزشی شهرستان اوز صحبت کرد و سپس خواستار یک تالار ورزشی سکودار برای دانش آموزان و فرهنگیان شد.

رضائی با اشاره به ساختمان های موجود خواستار اختصاص ایزوگام و آسفالت مدارس شد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز افزود: شهرستان فرهنگی اوز با قدمت نیم قرن استقلال آموزشی و ۹۵ ساله سابقه آموزش رسمی تاکنون فاقد یک اردوگاه فرهنگی و تربیتی است و بیشتر آموزشگاه ها فاقد زمین های چمن مصنوعی هستند.

رضائی در پایان اظهار داشت: نیکوکاران و خیرین در زمینه ساخت و اهدای مدارس در استان پیشرو هستند و می طلبد که طرح های خیرساز تکمیل و تجهیز شود.

قبل از سخنان مدیران آموزش و پرورش ۵ شهرستان جنوبی؛ حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس شهرستان های جنوبی فارس را دیار مدرسه سازان نامید و گفت: می طلبد که دولت در تکمیل و بهره برداری از مدارس نقش ویژه ای داشته باشد.

حسین زاده بر لزوم توسعه متوازن امکانات آموزشی در سراسر کشور و ضرورت توجه ویژه به شهرستان های لارستان، اوز، گراش، خنج و جویم تاکید کرد.

علاوه بر رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان های: لارستان، خنج، گراش و جویم نیز مطالبات خود را مطرح کردند.

در این گزارش پاسخ و یا سخنان آموزش و پرورش اعلام نشده است.


1 دیدگاه

  1. مهم پاسخگویی وزیر آموزش وپرورش. می باشد که فعلا اعلام نشده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد