در موزه مردم شناسی اوز: یادواره مرحومه فهیمه ملایی برگزار شد

به گزارش پسین اوز در ۴ تیر ماه ۹۸ آیین بزرگداشت زنده یاد مرحومه فهیمه ملایی یکی از قدیمی ترین یاران و همراه همیشگی موزه با حضور دوستداران اش در موزه مردم‌شناسی برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، سلمان قایدی در خصوص مرحومه گفت: آنچه ما را گرد هم آورده است اخلاق نیک زنده یاد مرحومه فهیمه ملایی بوده و همچنین خدمت هایی که به شهر و مردم داشته است. در اسلام نیز به این مورد که عبادت خدا جز خدمت به خلق نیست سفارش های زیادی شده است.


بهادر تارتاران مسئول جمعیت امداد و نجات هلال احمر اوز نیز از فهیمه ملایی به عنوان یکی از داوطلبان و عضو فعال هلال احمر به نیکی یاد کرد.
سپس الهه حسینی از باشگاه کتاب خوانی حال خوب فعالیت ها و زندگی نامه مرحومه را که توسط دکتر فروغ هاشمی نوشته شده بود به زیبایی قرائت شد.
در ادامه این آیین کلپی از مرحومه پخش شد و گروه دف نوازی آوای درون با مدیریت آقای پرند قطعه های زیبایی را به اجرا گذاشتند.


در آخر معصومه هرمی، طیبه جباری و محمدرفیع راوند خاطره هایی از زنده یاد را برای حضار تشریح کردند. مراسم با اهدای جاسویچی یادگاری شادروان فهیمه ملایی از طرف موزه به حضار پایان یافت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد